Gå til innhold

****Paddy`s E36 *** Lakking om 2 veke:)

Paddy
 Share

Hvordan farge skal eg velga?  

93 stemmer

1. 1. Hvordan farge skal eg velga?

• Den fargen som er?
      57
    • Kvit?
      36

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe :) Er bare lærling så har ikke rå til et kit for nermare 10 000 :P hehe :)

Men kommer med tiden , alt utenom vinga og lyktelistene :)

Er på utkikk etter Harteg 19" eller 18" felger :) Men er redd eg må valsa bak vist eg skal ha 245 bak? Er det nokon som har erfaring med 8,5*19" ET40 på en e36 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valsing er dritt egentlig, da må du hele tiden passe på hjulbuene invendig etter rust, jeg måtte pusse ned begge mine på 328en to ganger og ha på techtyl siden felga skrapa en den. men kan jo bli tøft dette her da. er ikke mange som går får anna styling en M tech hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... fronten går jo ann da... og skjørtene er jo fine... men bakfangeren er jeg ikke spess fan av... (ikke skyt meg breitbau :-))

men hver sin smak :-D

Fronten er J**** pen synst eg :)

Nei , men det er jo som regel penest og ha eit heilt kitt da om du skjønner ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valsing er dritt egentlig, da må du hele tiden passe på hjulbuene invendig etter rust, jeg måtte pusse ned begge mine på 328en to ganger og ha på techtyl siden felga skrapa en den. men kan jo bli tøft dette her da. er ikke mange som går får anna styling en M tech hehe

Ahhh , den er kjiiip :P

Men tenkte eg skulle gå over heile bilen med techtyl når eg først var i gang eg :) Har ikje plana om å bruka den i vinter alikavell :) Så har igrunn god tid :P hehe :)

Ja , trur det blir fint eg :) Ikkje slek overdreven styling heller :)

Er litt av poenget det :) Nesten alle har jo M-tech så fann ut at eg ville prøva noko annart :)

Men er det vanskelig og valse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... fronten går jo ann da... og skjørtene er jo fine... men bakfangeren er jeg ikke spess fan av... (ikke skyt meg breitbau :-))

men hver sin smak :-D

Skal du først ha fronten så må du ha rævva.. enkelt og greit.. Er ingenting annet som vil passe overens..

M-tech er så merkelig for hele bilen blir så høy bak!? Ser jo hele understellet når du ser i speilet etter å ha møtt en med Mtech bakfanger

Forøvrig er det ikke jeg som skal skyte, har jo selv sagt at jeg syns infinityI baken ser ut som en kloss, men jeg har potter på begge sider, noe som gjør det til en helt annen fanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker bedre m3 fronten, men joa, jeg vet hva du mener breitbau, men du vet hva jeg mener også ;-)

selv om m-techen er høy bak, så er det forskjell fra bil til bil... det har jeg og ad|os også snakket om... er mange som man ser mer understell på enn andre.. som min, ser du ikke noe særlig understell av, men en annen som har en 328, ser du under skoene til han som kjører :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du først ha fronten så må du ha rævva.. enkelt og greit.. Er ingenting annet som vil passe overens..

M-tech er så merkelig for hele bilen blir så høy bak!? Ser jo hele understellet når du ser i speilet etter å ha møtt en med Mtech bakfanger

Forøvrig er det ikke jeg som skal skyte, har jo selv sagt at jeg syns infinityI baken ser ut som en kloss, men jeg har potter på begge sider, noe som gjør det til en helt annen fanger..

Ja , det er det jeg mener også :) Men har ikke råd til det nå... Hadde M-tech frontfanger , den var pen:) Men hadde ikke på noe annet :P hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker bedre m3 fronten, men joa, jeg vet hva du mener breitbau, men du vet hva jeg mener også ;-)

selv om m-techen er høy bak, så er det forskjell fra bil til bil... det har jeg og ad|os også snakket om... er mange som man ser mer understell på enn andre.. som min, ser du ikke noe særlig understell av, men en annen som har en 328, ser du under skoene til han som kjører :lol:

heheh :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm har aldri prøvd og valse før jeg, min ble valsa før jeg kjøpte den. den var også behandla med techtyl når jeg kjøpte den. men lakken hadde sprekki når de valsa så var ikke det peneste jeg har sett. men holder man det i orden og passer på så er det ikke noen fare :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har jobba en del med bilen i helga:) Har kappa ut den delen av kanalen som vart skada i krasjet og sveist i ny :)

prøvde frontfangaren også :) Montert gule koni :)

Har teke av frontlyktene fordi det var så mykje drit inni dei, at e tenkte e skulle vaska dei :P

PS: Dårlige bilder , mobilkamera :P

DSC00155.jpg

DSC00156.jpg

DSC00160.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...