Gå til innhold

****Paddy`s E36 *** Lakking om 2 veke:)

Paddy
 Share

Hvordan farge skal eg velga?  

93 stemmer

1. 1. Hvordan farge skal eg velga?

• Den fargen som er?
      57
    • Kvit?
      36

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ha på komplet m-tech du.

Sjifte speila til orginale m3 spiel.

sette på orginal sota lykter.

Visp så har du ein fin bil.

Alle sa andre drit lykte gjør meg kvalm. Jugel er slik som hører med til utleningnger. Var ikkje rasistisk meint. men alle utleninger liker tydlig viss gliter å jugel på bilen. Holder mer på orginal sliten eg eller litt mer diskre ( pakkis plast )

Litt rasistisk. Men sorry til dere som er utleninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha på komplet m-tech du.

Sjifte speila til orginale m3 spiel.

sette på orginal sota lykter.

Visp så har du ein fin bil.

Alle sa andre drit lykte gjør meg kvalm. Jugel er slik som hører med til utleningnger. Var ikkje rasistisk meint. men alle utleninger liker tydlig viss gliter å jugel på bilen. Holder mer på orginal sliten eg eller litt mer diskre ( pakkis plast )

Litt rasistisk. Men sorry til dere som er utleninger.

har tenkt og ha M heile vegen rundt...

kor får eg kjøpt orginal M speglar da ?

hhehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calypsorød er fin E36 farge, så behold den :)

Ikke helt enig i lykte- og speilvalg på bilen din, men ellers pen iS.

Blinklysene dine må du snu da =)

Ja , er fornøygd med fargen :) Men er alltids fint med noko nytt og da :)

Nei , det er mangen som meinar at speglane mine ikkje er noko , men korleis skal eg ha da ? tips ?

Nei , ke faen... Tanken har ikkje slått meg... hehhe... dei er jo feil veg hehhehhe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , ke faen... Tanken har ikkje slått meg... hehhe... dei er jo feil veg hehhehhe...

Du er ikke den eneste ;)

Enten så har folk dem på feilside, som du har, eller så har dem sideskjørtene på feil vei.. :roll:

Mon tro om folk liker å rygge veldig fort?

M3-speil og mye annet snadder finner du på www.koed.dk. Ringer du 63 87 47 00, får du snakke med enten Geir Ove eller Fredrik. Disse to (fra indre toten-området-ish) er koeds norske avdeling, og har nettopp flyttet opp til Skedsmokorset, for å ta norske bestillinger litt mer effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste ;)

Enten så har folk dem på feilside, som du har, eller så har dem sideskjørtene på feil vei.. :roll:

Mon tro om folk liker å rygge veldig fort?

M3-speil og mye annet snadder finner du på www.koed.dk. Ringer du 63 87 47 00, får du snakke med enten Geir Ove eller Fredrik. Disse to (fra indre toten-området-ish) er koeds norske avdeling, og har nettopp flyttet opp til Skedsmokorset, for å ta norske bestillinger litt mer effektivt.

Eg har vertfall ikkje nokon plana om å setta på sideskjørta feil veg da :P Det er jo fort gjort og bytta sideblinkarane (skal ha meg nye uansett :P )

Ja , eg leste detta der med at du kan bestilla av nokon nordmenn og så slepper du detta førbannare TNT firmaet :) Det er jo ganske kjekt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg m3 fanger nye speil skjørter og rumpe + en GT vinge. så har du en strøken e36 ;) ikke noe jalla japse lykter

Er allerede på veg en M frontfanger , så kjem M sideskjørt i løpet av neste måne , korleis ser den GT vinga ut leins da ? Eg kan ikkje ha dei lyktene eg ha i dag , blir snart påkjørt bakfra , fordi at det er ingen som er at eg blinkar i dagslys... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...