Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg gjort en oppgradering her, da med et innkjøp av Alpine DVA-9965R / Alpine PXA-H701 og RUX-C701. Så nå må jeg begynne å få ræva i gir her :lol:

Bilder lånt fra annonsen

z6l561un0roylktj0q9d.jpg

bsla0h3tougxe4ujkk3h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg må vel rive ut alt av kabler igjen, og legge det på nytt. Da det blir fiberoptisk og fler høytalerkabler, for nå blir det 4veis, hadde 3veis før.

Men må gjøre innkjøp av nye høytaler kabler, en av grunne er at dem jeg har nå er ikke no bra, og det andre er at jeg må ha mer kabel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, kommer jo annpå hvor mye du vil legge i det, og om du har gjort det før, regner ikke med det da du spør ;) så første gangen blir det noe jobb. men er og for seg enkelt, syns nå jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, kommer jo annpå hvor mye du vil legge i det, og om du har gjort det før, regner ikke med det da du spør ;) så første gangen blir det noe jobb. men er og for seg enkelt, syns nå jeg da :)

Har ikke gjort det før nei men det e lagt opp kabler mellom sete og døra fra før av ;)

Vil gjerne legge litt i det. Er det bare å ta ut setene også løfte opp gulvteppe og trekke kabler? Eller tenke jeg for lett? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setene er forholdsvis lette å ta ut, samme er gulvteppe bak, men teppe foran i bilen er mye mer kronglete, så der bør du nesten få prøvd å vrenge opp teppe om du skjønner, fordi teppe går under varmeapparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo bra ut :)

stå på!

Halloen ja, er liv i deg også enda :applause: hehehe

mye å gjøre her enda da,og må få litt mer ordning på bilen også, men det var nå skit dette med nicket ditt da :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det med nicket mitt har jeg bare gitt opp.. hører ikke noe fra gunnar (hvilket jeg forsåvidt kan forstå, men jeg har aldri noensinne greid å få kontakt med han)...

Fått ordning på motore?

og hvordan gikk det med 530d til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...