bmw520 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 tusentakk folkens, neida, jeg skal fortsette, må bare få litt ordning på makkverket mitt men d begynner å komme seg nå da, planen er å prøve meg på konk den 21-23mai på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Da skal jeg også være klar. Så vi snakkes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 hehehe, mente at bilen var klar, om noen missforsto, er nok lang vei før anlegget er klart, men skal prøve alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Denne forbanna bilen altså, ser ikke ut som at d går veien for meg når jeg planlegger konk, nå gikk toppakkningen på bilen så har ikke en sjans i havet til å få bilen på veien igjen til konken den 21-23mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 ah, kiipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Jepp, d var no dritt, å jeg som bor på våler også nå da, d var en ypperlig anledning dette. er så typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hvordan går det med bilen og annlegget nå da? Kommet noe vidre? Kjipt med topp pakninga.. jeg også holder på med anlegg i bilen min nå, men er på langt nær like mye og ikke minst BRA arbed som det du gjør!! Stå på vidre !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 takk for d joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant? men du må vise oss litt bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 takk for d joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant? men du må vise oss litt bilder da hehe, ja bare lyden er bra så duger det! Nei, er ikke noe og vise bilder av, alt ser orginalt ut uansett Jeg liker det når det ser orginalt ut, men spiller bra Du kan heller høre på det en gang hvis vi er på samme biltreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 takk for d joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant? men du må vise oss litt bilder da hehe, ja bare lyden er bra så duger det! Nei, er ikke noe og vise bilder av, alt ser orginalt ut uansett Jeg liker det når det ser orginalt ut, men spiller bra Du kan heller høre på det en gang hvis vi er på samme biltreff! prøver å få det mest mulig diskre selv, men det er jo ikke helt enkelt, men joa, det låter greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 takk for d joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant? men du må vise oss litt bilder da hehe, ja bare lyden er bra så duger det! Nei, er ikke noe og vise bilder av, alt ser orginalt ut uansett Jeg liker det når det ser orginalt ut, men spiller bra Du kan heller høre på det en gang hvis vi er på samme biltreff! prøver å få det mest mulig diskre selv, men det er jo ikke helt enkelt, men joa, det låter greit Hehe, ser fram til og høre på ditt! Lyd er morro So mutch fun it Hertz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ja det er morro, skal bli godt å få ting i orden igjen så jeg kan fortsette med anlegget, begynner å bli litt lei den skruinga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 dette her var veldig good inspirasjon! kanon prosjekt:) Håper du skal ha VELDIG GOD forsikring på bilen, hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Håper du skal ha VELDIG GOD forsikring på bilen, hehe!! x2!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 hehehe, joda, men bilen står innelåst med video overvåking, så d er bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå