bmw520 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Damn. får du 7 RCA utganger da? Hvordan fungerer optisk utgang? Skal kjøpe spiller med tre RCA utganger men vet ikke hva jeg skal velge Har Pioneer nå og er veldig fornøyd Har du noen å anbefale? Optisk utgang er kun en kabel som det går lys i, dermed helt fri for støy Også populært kalt fiber Jada, veit da det at det er fiberkabel også, men det heter ikke fiberutgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Skjer det noe her i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Skjer det noe her i sommer da? Bilen er solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Skjer det noe her i sommer da? Jepp, den er solgt som Kim André sier. Har da skaffet meg en 525tds touring som blir en ren stereobil, men det tar litt tid med den også som vanlig er jo en del ting som må gjøres med den også før jeg kommer ordentlig igang med bygginga. Men plan er å få den ordentlig ordning til våren igjen, så det kommer en ny tråd med den ettervært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Da ble det jaggu med enda en TDS, en del finere en den jeg skaffa meg først, og det vil si at jeg kommer fortere i gang med bygginga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Fort??? Like treig som meg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Fort??? Like treig som meg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Fort??? Like treig som meg du Hahaha, jaja er vel det da men nå har jeg iværtfall fått tak i meg et bra utgangspunk, håper jeg da.... så da er vel vinterprosjektet i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Bilder av ny bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Hehehe, her er nå et bildet av den, ikke fått tatt mer av den ennå. Masse utstyr i den, bl,a svarte skinnseter, klima osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 HERLIG bil Håper på at du legger ut masse bilder av det du gjør med denne! Snakker vi 18" i hjulbrønn? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Nå er nå Joakim litt av en råtass når det gjelder bilstereobygging da å ja, det er han som har gitt meg ideer,og han har lært meg masse men det blir nok ikke helt som hans touring for å være helt ærlig så har jeg ikke blitt enig med meg selv ennå åssen det blir bak ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Jaggu ble det skilter også hehe Men må på eu i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 denna ha lugge my brett rundt på lesjaskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 hahaha, ja. men det blir nok noe roligere kjøring nå, etter anlegget kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå