Hedfelt Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nydelig! Mange fine løsninger, blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hmm... Åpnet opp det "sparke panelet" i dag og der sto det faktisk et Focal K2 Power komponent sett Skal si han som hadde bilen før meg hadde god sans for anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 d er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nydelig! Mange fine løsninger, blir bra dette her takk takk du håper d blir bra bare jeg får begynt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Da er planleggingen i gang igjen, skal bytte ut noe av frontsettet da jeg ikke er fornøyd med mellomtonen i første omgang, mulig ombygg av dashen, men må se på noen andre løsninger først. bilder kommer selfølgelig ettervært men som sagt tidligere så tar jeg den tiden jeg trenger basskassa er vel d føste som skal inn nå, den har stått halvferdig i ca 10mnd nå så den skal gjøres ferdig og settes i, må også få inn ampene men er litt usikker på åssen jeg skal ha dem, man grubler mye på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Igjeen, Skjer det noe her? Du la ut flere bilder før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Igjeen, Skjer det noe her?Du la ut flere bilder før. joda, men d har vært opphold en stund, litt vanskelig med bilder da men jeg har begynt igjen ja men har ikke akkurat noe bilder å legge ut enda, bare litt kjedelig kasse montering og tilpassing i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Får legge ut d bitte lille og kjedelige jeg har da, men dette er kun kassa for prøving og tilpassing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 jaja, fikk inn kassa idag, men porten ble altfor lang etter elementene kom inn,pga at porten tar i magnetene og andre enden tar i bakruta , så da må jeg bare finne på en ny løsning bilder kommer ettervært, er vel ikke så mye å se egentlig,men beror på hva folket vil se også Så blir d vel til at jeg tester slotport tenker jeg, håper d vil funke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Her er d litt kjedlige bilder av kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 slik ble d med porten, passer ikke, ble litt vel høy denn gitt Her er d en forsterker jeg skal bruke, skal ligge ca der den ligger,må bare bygge et rack først, får må ha luke så jeg kan få tak i reserve dekket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Så da har jeg prøvd meg på en slot port. Har så vidt begynt å bygge en, men d er mye arb igjen for å få en fin avrunding på den+ sliping og finpuss Utrolig mye små pirk som knapt synes i et bygg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Men så dum som jeg er og ikke kan tenke så må jeg ha denne i gjennom skipose hullet pga av d nytter ikke å ha den i hatthylla, og jeg gidder ikke å bygge ny kasse pga d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Men slotporten er ikke ferdig da, den skal senkes noe slik at den kommer mer i mitten bl,a og d skal selfølgelig fikses på finishen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Deven veit kor en slik subb spella me en forsterker som er for liten til å dra den, for den ene der hadde jeg i første bilen min Nå har jeg trua på tjuvlytte litt i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå