Nautiluz Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Du kommer til å ha mye å gjøre.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Hehehe, redd for d ja, vet vel ikke helt hva jeg har gitt meg ut på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Dette her blir bra! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. *Inspirasjons kilden min* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Dette her blir bra! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. *Inspirasjons kilden min* hehehe, tusentakk, men dette er noe jeg IKKE kan dashen altså, d er et prøveprosjekt, så resultatet blir deretter, ikke fått gjort noe på over 1 uke pga oppretting og lakking av en annen bil.men begynner igjen meget snart, og med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Om det skulle skjære seg helt med dashen får du ta deg en tur til sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Om det skulle skjære seg helt med dashen får du ta deg en tur til sverige hehehe, husk at jeg fikk en ekstra fra deg da åssen går d med karbonen og ringene da? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Skjer det noe mer her eller ? : ) Vil se mere bilder jeg gitt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Skjer det noe mer her eller ? : ) Vil se mere bilder jeg gitt : ) ikke hatt tid nå i d siste dessverre, men d skjer nok noe igjen her snart serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fint prosjekt detta:) Har du tatt ut dashen?, i så fall vet du hvordan den er fasta (den øverste delen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fint prosjekt detta:)Har du tatt ut dashen?, i så fall vet du hvordan den er fasta (den øverste delen) Takk for d du, nei har ikke tatt ut dashen i denne bilen ennå, men har gjort d på andre E34, skal jo bytte når jeg er ferdig, om jeg blir d noen gang da den sitter i A stolpen oppe og nede og ved mittkonsolen, så sitter d noen kabler i dashen også, men d er egentlig lett å ta ut dashen på E34 da Prosjekt på gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 driver med laserpeker nå, så jeg vet hvor refleksene går, men d var en tidkrevende jobb gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Okay, ikke værre nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Laser Peker? Til hva da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Laser Peker? Til hva da ? nei d kan man lure på d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Finne ut hvor lyden fra diskant treffer etter at den reflekterer i feks ruta. Greit å bruke det, men jaggu ikke altid det blir best å ha ting on axis heller Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå