bmw520 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Hehehe, ja d er lenge siden, men man må ha tid også, men som sagt, d kommer til å skje litt utover vinteren men jeg vil ikke stresse med dette, og jeg vil at d skal bli greit, så jeg må bare bruke den tiden jeg trenger. dashen er et prosjekt jeg ikke har peiling på om d blir bra eller ikke, så der for dere bare le av meg om d går til hel.... HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Har slipt litt igjen idag, så nå begynner d å bli litt form på de fortsatt dårlig kvalitet, lærer jo f... meg aldri å ta med meg kamera En liten test på dashen, er litt jobb igjen før d blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Når disse er ferdige så er d på`n igjen med dashen, ville bare teste disse mellomtonene for å høre åssen de låter så da måtte jeg bare bygge disse bafflene, men de vil ikke måle seg med 5,25" mellomtonene da d blir ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 da for jeg legge inn bilder igjen snart da, for bafflene er ferdige, skal bare montere de først før jeg legger inn bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 funder sterkt på om jeg skal bygge dash med mittmontert instrument. hva tror dere om d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Da har jeg fått langt inn litt bilder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Og noen til NB diskantene sitter der kun som et prosjekt, skal ikke ha dem sånn ettervært, skal støpe hus til dem ettervært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Se det ja, nå var det godt med noen flere bilder her Dette ser jo bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Takk for d Gikk til innkjøp av et 750 E32 dashbord i helgen, tenkte faktisk å bygge instrumenthuset i mitten, da instrumenthuset fra 750 har en mye finere og smalere form en E34, så da kan d kanskje bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Prata med øystein i går. trur han va bra imponert. Han sa de spilte så han fikk hjerte flimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Prata med øystein i går. trur han va bra imponert. Han sa de spilte så han fikk hjerte flimmer. hehehe, joda jeg kan spille veldig høyt, men bygger nå for lydkvalitet da tenkte meg en tur til nes snart, men må vel passe på at noen ev dere er der når jeg kommer hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 PlanetHIFI i Trondheim har en E32 med midtmontert instrumenthus. Jeg synes ikke det var pent i det hele tatt, men er hver sin smak selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 PlanetHIFI i Trondheim har en E32 med midtmontert instrumenthus. Jeg synes ikke det var pent i det hele tatt, men er hver sin smak selvfølgelig.Jepp d har han, og d har Kjetil Skjei også.Men nei, d er ikke så pent, men alt for best mulig lyd da vettu, for d er jo d d handler om her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Fått satt inn den nye dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Fått satt inn den nye dashen? Åhhh nei du, d går så ikke fort her i gården dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå