Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

Hehehe, ja d er lenge siden, men man må ha tid også, men som sagt, d kommer til å skje litt utover vinteren ;) men jeg vil ikke stresse med dette, og jeg vil at d skal bli greit, så jeg må bare bruke den tiden jeg trenger. dashen er et prosjekt jeg ikke har peiling på om d blir bra eller ikke, så der for dere bare le av meg om d går til hel....

HAHAHA :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har slipt litt igjen idag, så nå begynner d å bli litt form på de :)

fortsatt dårlig kvalitet, lærer jo f... meg aldri å ta med meg kamera :evil:

ft38094uw6y8jiguch6a.jpg

dm0vaa92j1sdhntq8ouk.jpg

En liten test på dashen, er litt jobb igjen før d blir bra :P

0pr1q2tjh9qxivdkvpcy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når disse er ferdige så er d på`n igjen med dashen, ville bare teste disse mellomtonene for å høre åssen de låter ;) så da måtte jeg bare bygge disse bafflene, men de vil ikke måle seg med 5,25" mellomtonene da d blir ferdige 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d :)

Gikk til innkjøp av et 750 E32 dashbord i helgen, tenkte faktisk å bygge instrumenthuset i mitten, da instrumenthuset fra 750 har en mye finere og smalere form en E34, så da kan d kanskje bli bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Prata med øystein i går. trur han va bra imponert. Han sa de spilte så han fikk hjerte flimmer.

hehehe, joda jeg kan spille veldig høyt, men bygger nå for lydkvalitet da ;)

tenkte meg en tur til nes snart, men må vel passe på at noen ev dere er der når jeg kommer ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PlanetHIFI i Trondheim har en E32 med midtmontert instrumenthus. Jeg synes ikke det var pent i det hele tatt, men er hver sin smak selvfølgelig.
Jepp d har han, og d har Kjetil Skjei også.

Men nei, d er ikke så pent, men alt for best mulig lyd da vettu, for d er jo d d handler om her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...