Der Barockengel Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Bavariakontrollerte Sandven er blitt autorisert BMW-verksted, og Bergensområdet får derfor et alternativt autorisert verksted i tillegg til Jæger. Jæger Sentrum fortsetter som eneforhandler av nye BMW i Bergen. Les mer her: http://www.bt.no/na24/article582351.ece
kuanov Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Tja...tviler på at det blir noe særlig billigere. Eneste positive er kanskje at det vil gå kjappere foran skrankene på Jæger Om servicenivået vil gå opp for å beholde kunder, det tviler jeg på...
kuanov Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Er det noen som vet om verkstedsavdelingen til Sandven(Bavaria), kommer til å bli driftet av GS-Bildeler?? (som også starter opp i Bergen) Bavaria har vel 51% eierandeler av GSBildeler...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now