^B^M^W^ Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Video på Ranablad.no; det er med noe fra avslutningen av breisladdkonkurransen med bla. Lindgren's M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Morro! Savner vinnersladden av Lindgren!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 hehe:P svartrøyken står=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 dæven, ikke dårli:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Var et meget trist syn som møtte meg når jeg dro fra ACR i går ca kl 18. Den over gromme Nissan S14a til Morten og gutta var blitt en halv meter kortere. Så den litt langt unna, så fikk ikke tatt noen bilder. Var også en meget fin Opel Kadett C, grønn som ble også meget kort bak. Men for et gromt treff, gleder meg til neste år allerede jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 hehe:P svartrøyken står=)=) Sånt er morsomt! Tøft at du satser litt med vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 hehehe=)=) ja var kjempegøy.. har lyst til å selge å kjøpe meg e36 m3:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 hehehe=)=) ja var kjempegøy.. har lyst til å selge å kjøpe meg e36 m3:P Dra nå til å kjøp E46 M3 nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 hehe=) har ikke råd. skulle solgt unna stasjn så kunne jeg handla e36.. evt kvittet meg med snøscootern og handla uregistrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 da har jeg litt bilder å legge ut var en delig helg masse heftige biler, og mye snacks.. elsker bilen og driftingen til lindgren, det er bare heftig. fikk ikke tatt så mye bilder, men noen fikk jeg tatt... lindgren drifter steffen sin volvo, hold deg til bmw du runde 2 dragvinner vel fremme i tromsø kl tre på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 var ikke bare jeg som snurra med vovoen min. lindgren leit litt han også. men hannes bil er lett å sladde med.. mye bra kjøring av lindgren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 var ikke bare jeg som snurra med vovoen min. lindgren leit litt han også. men hannes bil er lett å sladde med..mye bra kjøring av lindgren. Få på servo du, litt stivere og mulig noe lettere utveksling, så blir det nok mye lettere å ratte den gode Volvoen. Vi lever i 08 og da har biler servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Ingen som har bilde av S2000 med skade i rævva da? Har en liten anelse om hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 var ikke bare jeg som snurra med vovoen min. lindgren leit litt han også. men hannes bil er lett å sladde med..mye bra kjøring av lindgren. Få på servo du, litt stivere og mulig noe lettere utveksling, så blir det nok mye lettere å ratte den gode Volvoen. Vi lever i 08 og da har biler servo hehe.. servo e på gang snart;) e stiv i arman etter helga;) to stk ødelagte bakdempera gjør vel neppe biln meire lett kjørt;) servo er for pingler;);) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Petter har vel ikke murstein UNDER gasspedalen, men OVER gasspedalen når det blir banekjøring. Ikke sant Petter? Ha du fått vaska sote a bakfangarn? Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå