Spiritus Sancti Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Oisann.. Du håpet på at bilen var klar noe rundt 20/6? De har jammen meg brukt lang til isåfall! Lykke til iallefall!:
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Ja tok satans lang tid bare å få service og takst samtidig, å da de endelig tok service var ikke takstmannen kommet. Måtte tilbake senere for å få takst. Skjønner ikke hvordan de i himmelens navn klarte å unngå å se ripene i høyre forskjerm da de lakkerte fangeren, men de tok sikkert av fangeren og tenkte ikke på skjermen. De polerte hele venstre sida for å se om det ble noen lakkforskjell, men høyre sia skal de jammen få ta når de nå skal ta høyre forskjerm. Det straffer seg å slurve.... Enda godt de husket å få plastsveiset tåkelyse for der hadde festene røket i smellen. Men så nevnte jeg det ca 20 ganger også
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Er det hos steinkjer bil du fikser bilen? Ja bruker Steinkjer Bil. Men har nå fått noen dårlige hendelser der så vurderer andre alternativer. Litt pga at de også tar sånn ca 1000,- pr arbeidtime! Virker som dem har litt for mye å gjøre til alle tider og atpåtil lite folk på verkstedet. På forrige E39 brukte jeg stort sett Mekonomen. Flinke gutter, raske og ikke minst hyggelige priser. Har kun brukt Steinkjer Bil på rep. når f.eks bilen fusket, startvansker og bytte av termostat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå