Mr_///M Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=504916 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Blir nå mer og mer en bil i mengden av moderne design dette her. Før var bmw en BMW. Nå er det bare en bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Litt lite troverdig når de skriver at tåkelysene er modifisert på M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hehe, de har teipet over BMW merket på panseret. Hvem prøver de å lure.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe, de har teipet over BMW merket på panseret. Hvem prøver de å lure.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Kan være Kina kopi fra Ssanyoung-kingkong f.eks. Eller et nystarta merke, BMV Jeg har uttalt meg nok ganger om hva jeg synes om bilene BMW produserer om dagen, så jeg lar være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 var ikke så fin som sedan etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 enig med deg carlhaakon..Synes ikke den var så serlig i sedan..hvertfall ikke i forhold til coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Dette var ikke fint i det hele tatt. Ser jo ut som hekken hører til en helt anna bil. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 ... Synes ikke den var så ille : / Men coupen er selvsagt penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå