MrBimmer Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Steika fin bil =) Kjøp deg carbon emblem frame og bake. de hadde passet utmerket på bilen din =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Steika fin bil =) Kjøp deg carbon emblem frame og bake. de hadde passet utmerket på bilen din =) Eg har det..hehe..Er svart foran og blått bak..forsje eier skiftet di.. Har kjøpt shadowlinelister no rundt vinduene og bakrutesenker.. Og Mtech bakfanger hentes en av dagene... Blir ganske grom te sommeren no håper eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 knall fin bil:) jeg syntes e39 kler de felgene sykt godt! men syntes alle e39er fortjener m bakfanger:) edit: så du hadde kjøpt fanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 halloen var du på eikås i dag? syntes jeg så bilen din der btw ser du er på jakt etter e34/e30 ligger en 535 på finn til 15 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17081422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 halloen var du på eikås i dag? syntes jeg så bilen din der btw ser du er på jakt etter e34/e30 ligger en 535 på finn til 15 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17081422 Hei ja:D Eg var på eikås.. var gøy idag..kjørte for første gang litt på banen også.. og det var jo artig. Sykt kjipt det som skjedde med M5'n til han her på forumet. det ødelgate hele stemingen.. Strøkneste M5'n også tok han ræven på den...føler med han.. Etter og ha vert litt på eikås så eg er egentlig mest intressert i E30 no..hehe..virker som en kjempe leke bil.. Såg bilen din og..kanon bil det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 å når skjedde det da? må ha skjedd rett etter jeg gikk :S hehe ja lett for har sykt lyst på e30 herje bil igjen og hehe nja er fortsatt noen små feil på bilen som må utbedres desverre:/ men får ny frondtrute denne uken og masse annet så gleder meg til det:) har forbanna lyst på sot men er for dyrt fin bil du og:) fet lyd i den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Han tok bakjermen og lykt osv... sykt kjip smell...sladdet også traff han tre lastebilhjul.. E30 er sykt artgie biler..så sku hatt tak i en slik!.. må gi en lyd visst du kommer over en bra en hehe.. Jo takker for det.. bråker litt..men liker godt lyden av eisemann eksosen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 maks kjipt!! ja skal det er vanskelig og komme over en slik til en ok pris! ja var rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 maks kjipt!!ja skal det er vanskelig og komme over en slik til en ok pris! ja var rå lyd Er akkurat det eg har funnet ut også... Koster ofte litt for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 maks kjipt!!ja skal det er vanskelig og komme over en slik til en ok pris! ja var rå lyd Er akkurat det eg har funnet ut også... Koster ofte litt for mye.. ofte VELDIG VELDIG dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Liten update... hehe..No skjer det faktisk noe her.. Som eg har skrevet lengre bak i posten så har eg handlet ac bakrutesenker, shadowline lister rundt vinduene også mtech bakfanger.. Begynner idag på bilen ilag med lakkerern=) Skal lakke opp igjen bagasjeluken og mtech listen og nede på ene døren der eg har funnet litt rust.. Samtidig som eg tar alle delene.. Tror no at dette blir veldig bra når den blir ferdig og satser på at alt skal være på i løpet av begynnelsen av uken alt etter som kortid det blir lakkert Legger ved noen mobil bilder av bilen etter sommerfelgene kom på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Veldig bra! Godt å se at du fortsatt tar vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 nydelige felga, passa perfekt til e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Veldig bra! Godt å se at du fortsatt tar vare på bilen Takker så mye.. Tar godt vare på den vettu.. No er den på stell..og kom seg sykt skal hive ut noen bilder straks:D ervik: Tusen takk.. synes disse kler bilen bra i og med at bilen er svart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 synes disse kler bilen bra i og med at bilen er svart =) trodde den var grå jeg :whoa: neida skal du på treff på søndag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå