316 Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Noen andre enn meg som ikke har fått oblatene sine ennå? Vi har fått til alle de 8 andre bilene i husstanden på samme dag, men mine har ikke kommet.
Rayen Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 eg har ikke fått heller..men har nok med at eg har nettopp kjøpt den og at det er noe tull med omreg. og vognkort del 2 og alt det drite..men forstått det slik at di klipper ikke skilter før etter 15 august.. så vi har litt tid på oss..hehe
vetu03 Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Fikk mine for ikke mange dagene siden, så de er nok rett rundt hjørne...
anders87 Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Har ikke fått til Forden min jeg heller.. Men har sett mange som har fått! Får vel bare smøre seg med tålmodighet...
316 Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Var bare litt rart at de 8 andre kom på samme dagen, så mangler bare mine. Kommer vel, ellers finner vel copza ut at jeg har betalt hvis de skulle stoppe meg? Evnt ved teknisk kontroll?
anders87 Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Ja, dem finner ut sånn informasjon da.. Så det går nok bra bra
maurtin Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 har ikke fått jeg heller. Fikk de heller ikke i fjor før jeg ringde og etterlyste
antiloop Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 De er ikke verre enn at du drar til Biltilsynet og får de til å skrive ut oblater. Det hender at de ikke blir sendt ut hvis du ikke har betalt til rett tid.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now