Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rart hvor mye det gjorde med hvite blinkers! og så bra det passa med fargen på bilen din! :D

Takk for hyggelig dag med solskinn og bil- pusling i godt selskap! tror vi gjorde en vinn-vinn byttehandel idag gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbake meldinger folkens :-)

Enig Jonner`n ble en fin og nyttig dag søndag. Par slag biljard og kaffe fikk vi tid til også ;-).

Ja Steffan vet hva som mangler bak der nå, he he. Får se hva jeg har tid/råd/ork til fremover :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hmm, her har det ikke vært mye trafikk men ikke all verden som har skjedd heller. jobbet mye de siste mnd`er så har ikke hatt mye tid, penger eller ork egentlig heller.

Bytta traversforinger (powerflex), hjullager ene side bak, godkjent senkesette samt dekk/felger. Dette senke sette tross kontakter har nå kostet meg rundt 10lapper.

Ellers ser jeg det er litt antydning til fuktighet øvre røret på radiotoren så ny er bestilt og på vei. Fikk dratt sånn kjapt over med kluten utv og innvendig her om dagen da, men trenger litt oppstrekk syntes jeg selv om bilen er noen år(egentlig hadde hel lakkering vært ønske).

Bilen er vurdert solgt uten motor( annet prosjekt tenkt ha den i) pm om intressert.

Legger ut noen bilder fra siste mnd`er:

Autoslalom G.Raceway:

mh2rbffs9qj08qs0hwgr.jpg

w8z4xknj8zftp0ofmkoc.jpg

y5swgltej03advqh8r82.jpg

s22a89nj35t68ex03u2b.jpg

Bilder igår:

Sidee34.jpg

nrr79a4r47i1um4ryxb5.jpg

117at6dtuutuon0j05gp.jpg

253ivbotlhbjwcy0pxks.jpg

5dkxb86v3m0bpo4i8ovy.jpg

Lekte litt i photo program:

010720091133.jpg

Backgrnn.jpg

Sidee34bl-1.jpg

Sidee34bl.jpg

Sidee34blnatt.jpg

Sidee34grnn.jpg

Sidee34turkisgrnn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en liten update nå ja :D

er det montert noe heftige greier av understell på bilen nå eller? ble nysgjerrig,

håper du får mer tid til bmw fremover så vi kan finne på noe sosialt i sommer,,

He he neida, men fikk ikke sluttført før nå med godkjenning. (h&R fjærer 45-10mm + senk med nivå og bilsteindempere foran).

Ja starter i utgangspunktet ferien fra neste uke men ser ut til at jeg må jobbe litt i midten av uka. Du får kalle inn til bimmerfest i område du da Helge. Ellers så hadde jo Sanden Hotell en kveld som dette vært tingen ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer om å selge altså ? Blir det e34 neste gang da?

Hvordan synes du H/R fjærene er? Kjørbart mtp stivhet?

Synes du har en utrolig fin høyde både foran og bak, bruker du senkeskåler foran?

Selv har jeg dekket 2 cm opp i buen bak selv når bilen er tom, ser ut som jeg er en bortkommen tysker på ferietur med fullt bagasjerom! Pluss at bilen er for stiv til at det er verd å ha på! Så nå skal jeg bytte ut, vurderer orginal m-tech på bilstein dempere, men har hørt litt på H&R også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har annet e34 sedan prosjekt tenkte skulle være med på så blir forsatt litt e34 ;-).

Syntes bilstein demper foran med H&R er stivt nok men på bane kunne jeg tenkt enda meg enda stivere. Mulig krengestag hadde vært tingen? Ellers er jeg blitt ganske fornøyd med høyden. Noe lavere hadde skapt problemer på noen av veiene jeg kjører på innemellom (gater i oslo og slikt, he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du anbefale det til meg som vil ha pen høyde samt kunne bruke bilen uten å få knust rygg?

Gjorde merkbar forskjell med 25mm stag istedefor 23mm foran på min hvertfall !

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med knust rygg. Høyde bak har jeg senket litt med hjelp av nivåreguleringen også, så blir vel smak sak sånn sett. Er iallfall selv fornøyd slik det er idag. Mange som har gått for løsningen jeg har gjort og kun hørt positivt om dette oppsette. :)

Kraftigere stag kunne kansje hjelpet for få det enda stivere ja, så har hatt det i tankene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...