Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

Ha ha ja du kan friste du. Garasje eieren er en sær fyr som hater salt og elsker bmw, som slipper inn biler på høsten og sender nøklene med fuglene som ikke kommer hjem før på vårparten. Men nå er jeg snart tom for unnskyldninger he he .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, ble dessverre bare en 2.0 liter og ble ikke helt slik bil jeg tenkte meg. Etter syk rente tilbud fra banken for biler over 10 år, der jeg hadde egentlig bestemt meg for en 323ci 99mod ble den satt til side og jakten på nyere bil ble gjort. Det ble istede et mere fornuftig valg og kompremi. Km på stand på 124 000km, fullt service hefte gjort på bmw , greit med utstyr, prismessig, 6`er og farge utvendig /innvendig som falt i smak, gjorde tanken på at dette var en grei bruks bil. Kansje jeg senere med tid og stunder får istand en bane bil ;-). Foreløblig fornøyd og digger cruis controllen fordi den fungerer utrolig bra :-).

pqbff6u9g1v9aqk7vqmk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha du gjør det ja. Bare Nakkerud garasjen med sjåfør som kom på besøk ganske sent og på et tidspunkt jeg svarte ja til det meste tror jeg, så da havnet vi på besøk hos østfold gutta inatt ha ha :-). Trengte du låne elefantjekk og motorbukk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærte jo i går at den 2 literen ikke går så allerværst allikevel... hehe

Snodig greier det der, kansje jeg bare mangler et sporstfilter gitt :D

:lol:

Kanskje jeg skal investere i det jeg også....Det også shortshiften gir vel ca 40hk ville jeg tro? hehe

Var hyggelig at dere tok en tur i går da, og vi ble virkelig imponert over ho dama. Ho var ikke redd for å bruke redskapen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha du gjør det ja. Bare Nakkerud garasjen med sjåfør som kom på besøk ganske sent og på et tidspunkt jeg svarte ja til det meste tror jeg, så da havnet vi på besøk hos østfold gutta inatt ha ha :-). Trengte du låne elefantjekk og motorbukk?

Joda, lurer vel litt på om jeg trenger en elefantjekk snart, men er ikke bare meg det kommer ann på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...