Glenno Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Har du fått deg ny girkule nå da? He he neida, her går det ikke unna. Forsatt den E21 kula fikk av deg på vårmønstringen jeg da Men blir det senke sett etter hvert av mere 20mm, har jeg kansje de senkeskålene liggende for salg Får prøve skrevet meg ei handle liste snart. Kansje se litt etter ferien hva som blir igjen Fått ordnet gassvaieren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hehe, nei eg rir kje samme dagen eg saler eg heller du... :embarrased Men den eg har funker enda da. Den girkula kommer forresten fra ein e23 ikkje e21. Om du har senkeskålene for salg så må du pipe meg. E meget interessert i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Glenno, jeg mente de org hvite blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 hmm.. usikker på åssen bilsteindempere faktisk, men bad han karen finne et bra oppsett til meg, så satsa på at det var bra hehe var ikke noe problem at det var nivåregulering iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Den girkula kommer forresten fra ein e23 ikkje e21. Om du har senkeskålene for salg så må du pipe meg. E meget interessert i de. Jepp men den e23 har fungert den Skal pipe,tutte eller hyle ut jeg Glenno, jeg mente de org hvite blinklysene Hmm. hørtes ikke helt riktig ut men skal tenke på det Dr_S n hmm.. usikker på åssen bilsteindempere faktisk, men bad han karen finne et bra oppsett til meg, så satsa på at det var bra hehe var ikke noe problem at det var nivåregulering iallefall. Sendte avgårde reg nr etc.. så får vel sikkert noe mail i om noen dager. Så får vi ta noen ganster trade photoshots på opera huset etter vært, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Da har jeg fått tilbake mail fra noen forhandlere så blir nok bestilling fra koed tenker jeg . H&R fjærer og tårnlager er greit men usikker på skal velge orginal dempere eller bilstein dempere? Er tross alt litt forsjell på pris, så skal forsvares godt velge bilstein egentlig. Noen meninger om hvorfor bilstein er så mye bedre at verdt betale endel kr ekstra for? Kr ruller fort, mye enn skulle gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Glenn gutten ja, sitter og kryss forhører datteren om hvordan det går med deg Du har ikke lyst på en mini treff borte hos deg snart? Siden jeg ikke fikk anledning til og komme sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Skal du senke bør du har dempere tilpasset senking. Hvis ikke ender du opp med en bil som kanskje ser bedre ut, men mest trolig både blir mer ukomfortabel og får dårligere kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hmm, ja vært gøy med et treff før ferien. Skal prøve få gjort litt med bilen bare været holder seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Skal du senke bør du har dempere tilpasset senking. Hvis ikke ender du opp med en bil som kanskje ser bedre ut, men mest trolig både blir mer ukomfortabel og får dårligere kjøreegenskaper. Ja det har nok rett i. Vet at SteffanC hadde orginal dempere som fungerte bra på H&R 45 10 senken han hadde, så mulig noe unntak. Usikker på om de bilstein demperene jeg fikk pris på hva beregnet på 45 senk men går an sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 www.eshocks.com er et fint sted og handle bilstein. Frakt på 8 dempere ble ca 1500, men de blir billig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Så får vi ta noen ganster trade photoshots på opera huset etter vært, he he hehe gangstaopera photoshots er jonner'n med på vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ja fått gjort litt igjen da : Girkule, se der Astri Nytt panser emblem Bestillt senksett men får det ikke før etter ferien, samt et sett av forstillings deler, foringer etc.. (selv om det ikke strengt tatt nødvendig bytte ennå) Lakka kanalene/fangere (phuu.. ble litt jobb dette). Slenger ut noen bilder jeg : Hyggelig med noen tilbake mld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Veldig bra oppgraderinger Glennis, gjør seg virkelig med lakk helt ned . Kommer til å bli en sweet ride dette når du får den "ned" etter ferien. Håper også du klarer å skaffe noen baklykter med hvite blink etterhvert. Det kommer til å gjøre at denne Touringen ser mye nyere ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 se der ja! blei jo fint detta! rart hvor mye sånne "smådetaljer" hjelper på helheten altså.. ser jeg nå må ut i hui og hast for å polere balja mi for å matche din imorgen! hehe uff jeg som hadde sett for meg meg selv på sofaen med en pils og ostepop.. steffan: er det sånn at radicast i sverige har slutta het å lage de hvite blinklysglassen til e34 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå