Glenno Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Takk takk folkens, hyggelig høre fra gutta med grom og perfiksjonerte biler . Jonner`n den er ikke polert kun tørket over idag så trenger ikke dille så mye da til imorgen . Skulle hatt skikkelig polering selv men må la lakken tørke rundt om først . Blir touring treff imorgen da Ja Steffan kommer noen pakker fra bl.a Koed etter ferien så håper få på plass litt ut året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Jøss, ska sei Glenn! Det blei jo ein heilt aen bil bare du fikk kladda på litt lakk. Blei kjempeflotte. Og for å ikkje glemme girkula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Noen mulighet til få annen størrelse på bildene enn legger ut her på bimmers? Lagt ut noe av de samme bildene her , noe som er større bilder når det kommer ut på fora og som jeg syntes blir bedre helhetsinntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 En liten stund trodde jeg julekvelden hadde kommet da jeg så denne tråden og hvite baklykter, men dette var vist nok brukte lykter samt at personen ikke sendte til norge. Kom idag hyggelig pakke med deler da . Bestillt komplett sett med deler, like greit enn bestille en og en del. Kommer vel pakke med senkesett etc.. fra koed etter ferien også så håper på få gjort alt samtidig så slipper forstillings kontrol flere ganger. Tur innom Gsbildeler idag også der jeg bl.a kjøpte ny girkule. Veldig fin den siste jeg kjøpte og grei på sett å vis, men med aktiv kjøring er den nye mindre og bedre ut ifra min mening å håndtere. Kjøpte også ny bremse veske da ebc racing vesken fylte ifjor begynt bli dårlig. Ebc vesken jeg kjøpte tåler høyere grader men bør skiftes hyppig. Gikk denne gangen for bremseveske fra castrol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Kjøp DOT4 til vanlig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Kjøp DOT4 til vanlig bruk. Ja blir spennende prøve. Ebc racing bremsevesken var ment byttes hyppig men tålte høyere temp som sagt så holdt knappt 1år. Hvordan Castrol Respons Synthetic DOT4 holder blir spennende se på effekt og holdbarhet. Hva bruker du og ofte skifter du bremseveske Gunnar på din type kjøring som er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 se, med den kula blei girstanga litt krotere ja! blir spennende å høre hvordan det blir med de nye foringene altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Åff, kjipt at han med lyktene ikke sendte til Norge da Glenn . Du får sende en PM til Jonass her inne, tror han har løse glass liggende . Og ser jo ut til at jula allerede har kommet Øvre Eiker, tipper din BMW er som ny til Våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 se, med den kula blei girstanga litt krotere ja! blir spennende å høre hvordan det blir med de nye foringene altså Ja mye kortere og ikke så fin. Merklig skal være så forsjell på 20-30mm høyde på girkula. Føles helt forsjellig. Den nå forrige er utrolig deilig til helt vanlig kjøring men når det kommer til aktiv gir bytte blir forsjellen helt annen. Dette er nå slik jeg føler det da Egentlig er det klunk i kun et stag men når enn kan få helt sett til hygggelig pris, så like greit skifte hele greia og vite at alt skal være bra. Åff, kjipt at han med lyktene ikke sendte til Norge da Glenn . Du får sende en PM til Jonass her inne, tror han har løse glass liggende .Og ser jo ut til at jula allerede har kommet Øvre Eiker, tipper din BMW er som ny til Våler . Holdt på begynne skifte idag med en girra` bror men fant ut skulle vente til senkesettet kommer. Ja tenkt tanken med baklyktene men hadde ikke helt hjertelag til be om det. Men pleier det ikke ordne seg for snille gutter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ikke sjedd stort ennå da jeg venter på deler. Noen photoshoots fra skauen her om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Jippi tenkte jeg idag når jeg hentet delene jeg har venentet på men skal tydligvis ikke være så enkelt. Bestillte meg bilstreindempere, tårnlager foran og H&R fjærer, dempere til panseret for 5uker siden. 3 av ukene kan avskrives med tanke på 3 ukers ferie som ble gjort avtale om men når jeg da får fjærer til u/nivå tross oppgitt både vin nr og reg nr blir jeg dyktig lei. Hadde avsatt siste uka av ferien da jeg bruker bilen hver dag så var liksom muligheten med tanke på tid. Tenkte også montere settet av forstillingsdeler i samme slengen når bilen kom opp bukker. Hadde ordnet med skru hjelp og 4 hjulskontroll på verksted så da gikk det vasken. Da spørs det om jeg får montert dette før neste ferie gitt. Må bare se langt etter autoslalomen gardemoen til fredag 8 aug og sannsynligvis våler. Sendte tilbake fjærerene nå på posten som skulle ha 214kr for tlbakesendelse. Nei tror det blir kjøp over disk neste gang gitt. Uff kjekt å få litt ut i skriveform for nå er jeg rimelig oppgitt og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ååå, så utrolig surt da. Og du som har gleda deg til å få senka godbilen i ferien... Håper de gjør kjapt opp for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hælvetes dritt da Glenn . Merkelig at det går ann å kødde det slik til da, hvor var det du kjøpte fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 ta også ring til autotrio imorgen. kanskje de får fiksa noe kjapt for deg? de ligger på alnabru i oslo. sjekk ut www.autotrio.no. Vet at disse fører både h&r og bilstein. de har en egen kar som kan detta med bilstein, samt at du får bmwccn rabatt. bedre hvis du ringer, enn om du sender mail. de får sikkert 1500 mail om dagen..... pokkers møkk at detta skulle skje da! er alltid sånn når man planlegger så godt så god tid i forveien som du har gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hvor er det der Glenn? Ang. bremsevæske, så hadde jeg byttet iallefall hvert år hvis du tenker drive med banekjøring. Vanlig dot4 duger greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå