Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

Øy, kjøp dette skinninteriøret 8) .

Noen du kjenner eller?

Vært tøft det men må regne på det såfall. Takker for opplysningen :-).

Touringen hadde nå fått senken foran. Ikke helt lett bak så mulig deler av bakstillinga blir senka og og der etter fjæra montert. Så mulig ferdig imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja får se kansje jeg plinger å hører :-).

Ja satt helt J.... men ikke lyst ødelegge demperen heller så ble vurdert annen mulighet. Var vist rimlig rått å senke på nivå bak også. Kunne laste inn antall kg etc og senke i vei. Men greit fått på fjærene egentlig også så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe får jo helt feilfri bil du nå glennis, med skinnseter og greier :wink: tror nok jeg bare var heldig da jeg satte på mine fjærer bak, siden ingen av mine dempere verken satt eller røyk.

Begynner du også nå da, ser nesten ut til at jeg må handle om de ser ok ut da, he he :-).

Ja tror nok du har vært heldig for prata med noen bmwmekanikere forrige uke og de sa gi f.. i det for det blir fort dyrt. De mente på at nivå rør/koblinger og regulator etc.. kunne gå fort til helv.. også. Men bare krysse fingerene nå. Iallfall blir faren redusert for noe skal skjee med demperene slik det nå skal prøves. Mye ekstra skruing da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens, blir spennende se dette mere i dagslys og få prøvd den mere. Ble litt anderledes komfort men kansje enn vanesak.

Ser her ja! Tatt hjulstillingskontroll?

Mangler vel lyktejustering og papirer fra verksted så får bestille time imorgen. Ellers så ble spissinga tatt etter forstillingsbytte. Men noe spesielt rundt 4 hjulskontroll du hadde i tankene? :?

Pent! Men ser ikke helt foran hvordan høyden ble, ser ok ut bak egentlig.

Nei ble litt mørkt når jeg henta den igår så prøve ta noen bilder seinere idag og få slengt ut når jeg kommer hjem fra autoslalomen ikveld. Tror senken bak ble noe lav men har mulighet til justere med nivåreguleringa bak. Ble ganskie stiv nå. Virker litt stubbete når jeg ser på lysa ved passeringer i dumper på dårlig vei. Krenger lite nå kan du si ;.-).

det ble jo nice :) Alle bimmere kler senk ;)

Joda ble noe finere dette selv om det ble noen lapper. Kunne satset på billig fjærer og dempere men på sikt vil vel kvalitet kansje lønne seg?

Takker så langt for kommentarer :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...