ingard Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Joda ble noe finere dette selv om det ble noen lapper. Kunne satset på billig fjærer og dempere men på sikt vil vel kvalitet kansje lønne seg? Om kanskje 10 år ja Men de billigste gir seg vel først, spesielt demperne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Blei jo knallbra Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 grattis glenn lurer på åssen det går med senka og stiv bil, og autoslalom i detta regnværet her.. lykke til anyway! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Nydelig E34 touring! Absolutt en pen bil du "former"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Glenn....Det ble bra. Slipper du"allroad"imaget! Regner med du og bilen er klar for noen raske runder på Våler. Hører du skal dele rom med Z3-mannen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Takker så mye og hyggelig høre at det faller folket i smak etter litt pes med denne senken . grattis glenn lurer på åssen det går med senka og stiv bil, og autoslalom i detta regnværet her.. lykke til anyway! Joda gikk greit det. Klart ingen racer denne touringen men kjørte faktisk 1.4 sek rasker idag, he he. Brodern kjørte faktisk 1 sek raskere enn meg med touringen å da hadde mørke faktisk kommet sigende også, så har vel litt med sjåføren også gjøre . Men klart bedre med dette oppsette . Glenn....Det ble bra.Slipper du"allroad"imaget! Regner med du og bilen er klar for noen raske runder på Våler. Hører du skal dele rom med Z3-mannen:-) He he raske vet jeg ikke men blir vel en liten tur tenker jeg. Jepp jeg og z3 mannen skal være romkompiser så slipper jeg kalde pølser og telt, he he . Skal faktisk bli litt gøy være med på bmw timen får det har jeg ikke fått med meg tidligere. Fikk så vidt knipset et bilde idag før autoen idag startet. Ellers gikk det bra unna tross regnet. Veldig hyggelig gjeng som vanlig på autoen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Ser bare 1 million ganger bedre ut nå enn før senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Å fy a mei, det er sånn det skal se ut ja . Gleder meg til å se den neste helg. Her er forøvrig skinnstolene jeg linka til tidligere på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Blei knallbra Glenn! Endelig kan du slikke litt grus du og. hehe De stolene kikka eg og på i daag. De burde du slå til på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Jo takk Steffan, hyggelig høre fra mannen som hadde norges fineste e34 touring. Ja kansje tatt pitstopp hos deg imorgen vis bare ....... (da volvo stv245 med henger) Tok du den, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Blei knallbra Glenn! Endelig kan du slikke litt grus du og. heheDe stolene kikka eg og på i daag. De burde du slå til på. Jo takk Astri . Ja slikke grus ja. Var litt redd for fartsdumper etc.. men ser ut til gå kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ja kansje tatt pitstopp hos deg imorgen vis bare ....... (da volvo stv245 med henger) Tok du den, he he . Bare å stikke innom. Jeg er ferdig på jobb kl 15 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe38 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jepp, det der gjorde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Jepp, det der gjorde seg Takk takk . Du må lage deg en tråd på 7`ern du også bmwe38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 blei jo flotters dette her får håpe du blir fornøyd med oppsettet da, og ikke for stivt/lavt. noe jeg tviler på.. og bilen er like ren og pen som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå