Jeppe Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Siden det er en 98 modell er det ingen avgifter som skal betales. Snakket med biltilsynet og de sa jeg trengte TUV godkjenning så skulle det gå greit. Er vel en godkjent stasjonsvogn i Norge som jeg vet om, så det burde nok gå greit med sedan.
Hindmost Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Hei Jeg trenger lykteglass frontlykter og glasset foran instrumentpanelet (speedo, turteller osv). Selger du dette separat? mvh H
Jeppe Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 HeiJeg trenger lykteglass frontlykter og glasset foran instrumentpanelet (speedo, turteller osv). Selger du dette separat? mvh H Selger det bare komplett desverre.
Jeppe Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Har du interiørbelysning med "mood light"? Framme.. Nei, har ikke det
Jeppe Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Deler som er solgt: -Dører -Takluke -Grøftelys -Klimakontroll -viftemotstand -Frontlykter -Frontplate -lister lykter -blinklys foran -frontfanger -Luke midtkonsoll -Frontskjermer
2000Touring Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hva skal du ha for panser og bremsekalipere foran? Inge B.
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hvis du skal bygge om til m3, hvorfor da selge takluke, dører, lykter osv?
steffen- Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 send meg en pm om senke fjærene jeg er interisert i disse. send gjerne et bilde også
Jeppe Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Oppdatert deler som er solgt: -Dører -Takluke -Grøftelys -Klimakontroll -viftemotstand -Frontlykter -Frontplate -lister lykter -blinklys foran -frontfanger -Luke midtkonsoll -Frontskjermer -Girkasse -Eksosannlegg -Senkefjærer
anders87 Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Er det en sjanse for at du skal selge viskermotoren din?
Jeppe Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Oppdatert deler som er solgt: -Dører -Takluke -Grøftelys -Klimakontroll -viftemotstand -Frontlykter -Frontplate -lister lykter -blinklys foran -frontfanger -Luke midtkonsoll -Frontskjermer -Girkasse -Eksosannlegg -Senkefjærer -Dasjbord -Ratt -Radiator
Bollis69 Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 heisann... har du solgt panseret? I tilfelle ikke... hva er prisen for det...??
ost_ost_89 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 har du venstre innerskjerm foran? Begge delene og bremseluftkanal... Pris? Har du rammen til vinduet høyre fremme? Pris? MVH Øyvind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå