Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som iriterer meg med min e34 520i, er at når jeg låser bilen, så låser den seg opp igjenn av seg selv, så må jeg låse en gang til.

Da forblir den låst.

Er det noen som har vært borti dette før?

egentli no big deal, men utrolig irriterende :?

Reset

Skrevet
Har det, men har ikke gidda å fikse det enda :P Mener det er komforreleet som forårsaker dette?

hvor sitter dette komforreleet hen da?

Det sitter vel godt avslappet og tilbakelent under rattet/dashbordet hvis jeg ikke husker feil.!! :)

Skrevet

Ei dør eller koffertlokket lukker seg ikke skikkelig!

Jeg hadde akkurat samme problem med min E34 525i og da viste det seg at låsen i koffertlokket ikke ville lukke seg skikkelig.

Ta runden med å lukke dørenen skikkelig, så vil du se hva som er "den skyldige".

En ting som iriterer meg med min e34 520i, er at når jeg låser bilen, så låser den seg opp igjenn av seg selv, så må jeg låse en gang til.

Da forblir den låst.

Reset

Skrevet

Ofte er det ledningene som går til bagasje luka som er knekt.

Sjekk om bagasje luka er låst etter du låser den 2' gang.

Den kan også vere defekt micro bryter på en av dør låsene.

Confort relæet er innbygget i sentral lås modulet på E34 og sitter under baksetet, men tviler på at det er dette der tuller.

Min gjorde det også, men låsen min i bagasje luka gikk litt seigt, eller var rettere sagt selve sylinderen du trykker inn som gikk seigt.

Demonterte og reingjorde og smurte den opp, har ikke tullet siden.

Var sikkert at sylinderen/knappen ikke gikk helt ut igjen etter at jeg hadde trykt på den.

Skrevet

hadde samme problem her. var en dør som blå låst og så låste den seg opp igen. så den døra stå alltid oppe vis jeg ikke låste den manuelt. jeg smørte opp alt så fungerte det. :P

Skrevet

Da forblir den låst.

Reset

eg har samme orblemet på min, men det e mer som surrer der. Den vil kun låse seg på førersiden. På passasjersiden må eg låse manuelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...