Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Jeg må selge gullet mitt grunnet familieøkelse og stasjonsvogn som er kjøpt. så nå har dere muligheten til å få bilen min billigt.

Er litt synd nå som jeg har fått den hellakert og alt det andre som er spandert på den.

Jeg synest i hvertfall prisen er bra. Noen synspunkter?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5

+ At bildene er i feil rekkefølge, Men skal ta noen bedre bilder så jeg får fikse det da.

Posted

Steike så fin lakken har blitt på den.

-Var å så på bilen på fredag. Den står hos lakker for å få fjærnet noen sig i klarlakken og blir mellomslipt og lakket på nytt med klarlakk..

Blir bra.:-)

Posted

Nå er bilen fortsatt til salgs da kjøper ikke kunne ha manuell gir siden han hadde en ryggskade. Var visst blitt konfrontert av lege eller noe slikt!

WTF!!

Men da har jeg atter en gang lært.

MONEY IS KING!

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...