Hanzo/// Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Hei. Jeg må selge gullet mitt grunnet familieøkelse og stasjonsvogn som er kjøpt. så nå har dere muligheten til å få bilen min billigt. Er litt synd nå som jeg har fått den hellakert og alt det andre som er spandert på den. Jeg synest i hvertfall prisen er bra. Noen synspunkter? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5 + At bildene er i feil rekkefølge, Men skal ta noen bedre bilder så jeg får fikse det da.
oakland Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Er bilen godkjent ombygt fra 520 - 528.? Står de i vognkortet at den er godkjent ombygt?
Howrd Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Hadde jeg bare hatt muligheten til å se på den, hadde jeg vært veldig interesert:)
Hanzo/// Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 Er jo ikke så langt. Du har vel en kjenning på vestlandet som vil se på den?
Hanzo/// Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 Steike så fin lakken har blitt på den. -Var å så på bilen på fredag. Den står hos lakker for å få fjærnet noen sig i klarlakken og blir mellomslipt og lakket på nytt med klarlakk.. Blir bra.
Hanzo/// Posted June 20, 2008 Author Posted June 20, 2008 Nå er bilen fortsatt til salgs da kjøper ikke kunne ha manuell gir siden han hadde en ryggskade. Var visst blitt konfrontert av lege eller noe slikt! WTF!! Men da har jeg atter en gang lært. MONEY IS KING!
Hanzo/// Posted June 23, 2008 Author Posted June 23, 2008 Da er m-tech listene kommet til jæger i bergen. Blir bra å få dem på også.
ToreG Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Lurer også på om den er godkjent ombygd til 528i, om det står i vognkortet?
Hanzo/// Posted June 24, 2008 Author Posted June 24, 2008 Lurer også på om den er godkjent ombygd til 528i, om det står i vognkortet? har svart deg på pm.
Recommended Posts