Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Kan like gjerne ha bommet grovt på reim. Turnet motor før du kinnet? Kan ikek forstå at du har montert reim, turnet motor (altså gjort som du skulle gjort), montert motor i bil og kinnet. Da skulle det gått fint, og du ville merket feilen ved turning av motor. Turning av motor er og påkrevet når du skal stramme reg reim. Så forundrer meg ikke om reg-reim står feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, No er motor ute av bil igjenn brukte sikkert 15 min på å hive den ut, sia ingenting av skruer klemmer osv satt fast..

Registeret er satt riktig det veit eg, og har turna motor etter det, MEN (!) har ikkje turna motoren etter att eg drog til rådene...

Motor henger no i motorbukken, er bare innom å eter middag, så bære det ut att igjenn.. Update kommer..

Takker for svar ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte du journaler og råder før du bestilte lager eller?

HEHE, nei det gjor eg ikkje, har ikkje slikt utstyr men skulle få lånt vist eg trengte.. meeen har funne problemet og eg er FLAU !!

Hadde plassert den brua med thrust lager på feil plass på veiva og då blei det bom stopp...

Så monterte ihop motor igjenn og den ryker i imorgen. blir vel oppstart til hææljaa ! :) Du er vel sonen til R. Nygård eller ? Han eg låner garasje av viste kem du var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Eg har vert oppe i garaga der han skrur å sett på prosjektet, det ser veldi bra ut. Veeldi ryddig og pent! Iallefall til å vere første bygg, har sjølv bygd med original innmat for 2 gang, dette ser mykje verre ut :)

Gleder meg til oppstarten :) Har god trua på denne karen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man sjekker jo ALLTID klaring på rådelagre når man monterer de? og hvertfall så sjekker man om motoren går rundt etter alt er satt sammen!

Uansett så er det ikkje altid man tenker på slikt når man bygger for første gang!! Dette er heiume mekk så da kan slikt skje lettere enn i for.eks ei tuning bedrift.

Husk alle er ikkje like drevne, eg legge meg sjølv i denne kategorien!

Alle har vert der engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...