Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

aha.. joda blir vel datasprut på hinn motoren... den eg bygger no, er vel igrunn berre eit prøveprosjekt..

Motoren som fortsatt står i, blir 2.7 med smidd innmat h-profil råder osv.. grenrør og turbo er skikkelig, så eg slipper å bytte ut dei komponentane når eg bygger igjenn :)

kjøpe motoren min? :D

Du får komme med en god pris da Kim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt kjedlig situasjon eg kom utfor i går.....

Skulle slepe bilen klokka halv 4 natt til lørdag, og kjørte uheldigvis rett inn i en vanlig promillekontroll..

Både "trekkvogna" og eg blåste og alt var ok, politiet i førde er så fuckt up i haue att dei ringte biltilsynet for å ta en "teknisk" kontroll på bilen... "HALLO, er jo en grunn til att eg SLEPER den" sa eg.. men dei skulle absolutt ta skilta mine..

Eg blei skikklig forbanna sia bilen er eu-godkjendt, årsavgift er betalt og den er forsikra.. Og att slepinga mi var HELT lovlig, fekk tilslutt lov å slepe videre, men han sa eg kunne vendte meg brev om att eg måtte "etterkontrolere bilen"..

Eg er 22 år og har omtrent alt det går ann å ha bakpå sertifikatet, så eg fekk feelingen om att han biltilsynkaren skjønte att eg viste ka eg snakka om, så det var aldri tvil i stemma mi når eg forklarte han situasjonen..

Så mildt sagt eit lite "setback" i bygginga, sia eg no kanskje må sette i en vanlig sugis igjenn...

Kem faen tar en teknisk kontroll på eit køyretøy som blir slept ? det var som sagt skilta og alt det andre som trengs.. litt av ei heksejakt altså..

j3q3ymz24hjp4gvkmlsx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...