Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Snakker vi våler neste gang eller? Satser på det ja Planen er å ha den klar til snøen forsvinner hvertfall !
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 då blir det vel ei røykmaskin Blårøyk hører til
Vegard-E30 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Skal nok legge igjen mine spor eg og, sjølv om eg ikkje har nokke pustehjelp
G-RACING Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Ahh, felgbanene ser jo nye ut jo! Fin patent med drill og skrustikka Eg håpa snøen vert liggande ut i mai en gang, for min del altså..høhøh;)
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Ahh, felgbanene ser jo nye ut jo! Fin patent med drill og skrustikka Eg håpa snøen vert liggande ut i mai en gang, for min del altså..høhøh;) Heh måkje du sei, då blir det vel til att snøen blir her til mai Felga ser bra ut på bilder ja Vegard; Min funka no ypperlig uten trykk i systemet den
M3 Yngve Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Lakk sentera samme farge som bilen, blir knall rått.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Lakk sentera samme farge som bilen, blir knall rått. Har tenkt på det, men er redd felgene vil sjå veldig små ut, når senteret skilleer seg veldig ut fra ringene Prøv å få sendt delene idag da sjef !
Vegard-E30 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 kjem kanskje en tur innom i helga eg, Jørgen
krutte-39 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Skulle hatt meg en tur å sett på ditta prosjekte ditt ja, steike ta, begynt å bli bra ditta no
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Skulle hatt meg en tur å sett på ditta prosjekte ditt ja, steike ta, begynt å bli bra ditta no Takk for det, er berre å komme det Kurt Eg har trua på ombygginga di og Vegard; Eg er på verkstedet i helga å sikkert sliper og grunner motorrom, so er berre å komme
krutte-39 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 ja faen, eg e heilt gira no, bare synd eg ikkje har plass å stå enda. men det fiksa seg snart tenke eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå