Gå til innhold

"Ny" bil igjen:D 90mod 535i/M5

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :D Ja den er godt holdt opp gjennom årene,er jo en god kamerat av meg som har hatt den de siste 5-6årene så jeg kjenner godt til den for å si det slik :P Men litt småting er det jo alltid på en gammel bil! Fargen er vell så og si hovudgrunnen til at jeg liker denne bilen så godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått ! Men dropp så store felger og lyktelistene da, lyktelister er litt volvo !

Hehe.. Listene skal jeg ha av og vurdere hva jeg liker best! Men jeg bytter neppe felger med det første! Kan diskuteres om jeg hadde kjøpt 19" viss jeg hadde valgt selv, men nå er de nå der så det blir for dumt å bytte dem ut. Har bare rullet ett par tusen km, og hadde ny pris på 18.000,- m/pirelli p-zero dekk. Og hadde jeg solgt dem nå hadde jeg vel knapt fått halve prisen! Dessuten liker jeg de bare bedre og bedre 8) Tror det er en tilvenningssak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :)

Kikket litt på den på finn.no, men er ikke så stor fan av biler som er bygget om så gikk videre :P

Men en positiv ting med ombygget biler er jo prisen da :)

Hestene er der og prisen er levelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på jeg gjør så mye med bilen utvendig med det første,først må jeg få bilen tipp topp rent teknisk osv! Ser ikke helt vitsen med å legge ut mye penger på M5 optikk,da det aldrig blir en M5 uansett :P

Jeg har heller aldrig vært så ivrig på ombygde biler, men for øyeblikket var ikke økonomien til stede til noe orginalt og suget etter en bil som flyttet litt på seg var stort,så da er jo dette en perfekt løysning! Og jeg har jo kjent denne bilen i mangen år 8)

Liker tilbakemeldingene på fargen :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare bekrefte at den fargen er meget bra!!

Dette er den gammle bilen min 8)

Fikk veldig mye oppmerksomhet pga denne fargen.

Og det er jo komplett M5 int. :wink:

Gratulerer med en pen bil....

Takk,takk :D Ja det var vel du som solgte den til Halsnøy :wink: Er blitt noen år siden det! Ja, jeg har allerede fått oppmerksomhet pga fargen.. til og med av en MILF i 35-40 årene :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...