Torek Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Ja, jeg har allerede fått oppmerksomhet pga fargen.. til og med av en MILF i 35-40 årene Da vet du at bilen var verdt penga samme hvor mye du betalte Grattis med tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 En kompis av meg sikla litt på denne, men han ville ikke høre på meg og dra ned å kjøpe den. Uansett en nydelig bil med ei genial farge Behold felgene, syns de passer rett så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hahaha ja det er helt sikkert, verdt pengene er den garantert! Fikk den selvsagt til en god pris siden det var en kamerat Han hadde til og meg høyere bud men valgte å selge den til meg slik at han har mulighet å kjøpe den tilbake en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Fornuftig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Kan bare bekrefte at den fargen er meget bra!!Dette er den gammle bilen min Fikk veldig mye oppmerksomhet pga denne fargen. Og det er jo komplett M5 int. Gratulerer med en pen bil.... Takk,takk Ja det var vel du som solgte den til Halsnøy Er blitt noen år siden det! Ja, jeg har allerede fått oppmerksomhet pga fargen.. til og med av en MILF i 35-40 årene Haha Sweet! Bare å gi gass på det tilbudet Stemmer d, var jeg som solgte den til Espen. Men syns du skulle hatt litt mindre felger på den, max 18". Har tilfeldigvis noen 18" BBS RX tilsalgs jeg hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Kan bare bekrefte at den fargen er meget bra!!Dette er den gammle bilen min Fikk veldig mye oppmerksomhet pga denne fargen. Og det er jo komplett M5 int. Gratulerer med en pen bil.... Takk,takk Ja det var vel du som solgte den til Halsnøy Er blitt noen år siden det! Ja, jeg har allerede fått oppmerksomhet pga fargen.. til og med av en MILF i 35-40 årene Haha Sweet! Bare å gi gass på det tilbudet Stemmer d, var jeg som solgte den til Espen. Men syns du skulle hatt litt mindre felger på den, max 18". Har tilfeldigvis noen 18" BBS RX tilsalgs jeg hehe.... Haha.. ja jeg måtte flire litt med meg selv da jeg fikk skryt av en tilfeldig MILF mens jeg stå i kø på en bensinstasjon Ja, jeg husker da han var til haugesund/karmøy(?) og prøvekjørte Tiden går fort At felgene er litt store er jeg egentlig litt enig med! Men kan ikke du sende meg bilde og pris på pm da? Eller på mail: oystein_sjo@hotmail.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Grattis med ny bil Fargen på bilen va råå denna vekkar oppmerksomhet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Grattis med ny bil Fargen på bilen va råå denna vekkar oppmerksomhet;) Takker Trodde jeg skulle få mer blandet respons for fargen,men dette ser jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Kan bare bekrefte at den fargen er meget bra!!Dette er den gammle bilen min Fikk veldig mye oppmerksomhet pga denne fargen. Og det er jo komplett M5 int. Gratulerer med en pen bil.... Takk,takk Ja det var vel du som solgte den til Halsnøy Er blitt noen år siden det! Ja, jeg har allerede fått oppmerksomhet pga fargen.. til og med av en MILF i 35-40 årene Haha Sweet! Bare å gi gass på det tilbudet Stemmer d, var jeg som solgte den til Espen. Men syns du skulle hatt litt mindre felger på den, max 18". Har tilfeldigvis noen 18" BBS RX tilsalgs jeg hehe.... Haha.. ja jeg måtte flire litt med meg selv da jeg fikk skryt av en tilfeldig MILF mens jeg stå i kø på en bensinstasjon Ja, jeg husker da han var til haugesund/karmøy(?) og prøvekjørte Tiden går fort At felgene er litt store er jeg egentlig litt enig med! Men kan ikke du sende meg bilde og pris på pm da? Eller på mail: oystein_sjo@hotmail.com. Mail er sendt Han var i Haugesund ja, men vi kjørte vel en tur til Karmøy. Husker jeg fikk veldig skryt av moren til en dame jeg var med da jeg hadde den bilen, tydligvis en farge som slår an blandt de litt mer "modne" også Absolut ikke et minus d..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Kanskje du skal få deg en streamer: "MILF HUNTER" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Syns fargen er fin på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Kanskje du skal få deg en streamer:"MILF HUNTER" haha.. Det får min stemme o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Denne fargen var rett og slett lekker på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Kanskje du skal få deg en streamer:"MILF HUNTER" haha.. Det får min stemme o Hahaha Ja det hadde sikkert slått an Kult at alle likte fargen da Jeg selv digger den Skal tenke på de felgene, men akkuratt nå er jeg rimelig blakk Men det sto ingenting om pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Absolutt en tøff bil og stilig farge Felgene var kule de også, selv om jeg aller best liker kant til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå