Eksos Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Har ikke lagt ut bilder her før, tenkte jeg kunne slenge ut noen jeg tok i dag... Ikke helt rein på bildenne desverre, kommer sikkert bedre bilder senerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Så ut som en strøken e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Så pen ut denne, mer og mer sjeldent syn langs veiene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Lakken er desverre dårlig på den, men om alt går etter planen blir dette fiksa på ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Tenkte jeg kunne skrive litt om bilen min og hva jeg har gjort med den.. Kjøpte den i Mai 2007, den småskreik litt etter omsorg og stell, men var ett bra utgangspunkt mente jeg selv... Dette har jeg gjort: - M20b25 2.7 - Senk 60/40 - 15" MiM felger - Rubba, polert og lakka oppigjen front og diverse - Montert mtech 1 sideskjørt og bakfanger (blir vell komplett tilslutt) - Montert lyktesenkerre - Fjerna sota lykter bak, og satt på sota DE forran - Satt på gule grøftelys - Skifta til 325 diff - Diverse småfiks på motoren, skift av innsugsbelg + div slanger - Oppgradert anlegget Videre planer: - Hellakkering - Mtech 1 komplett - Skifte alt av foringer under - ++ Slenger ved ett bilde ifra dagen jeg kjøpte bilen, og hvordan den ser ut nå som en sammenligning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Du fortjener respekt for hva du har gjort med denne bilen her! Nydelig resultat! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Takk for den Ja, er fornøyd med looken på bilen, men blir nok mtech fremfanger og spoiler etterhvert, selvom jeg liker lippa som står på ganske godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Har slengt av lyktesenkerenne på bilen nå, samt at jeg tenker litt på nye hjul til sommeren.. Hva tror folket om hartge? Ikke verdens mest ekstreme kanskje.. Vurderer slike, og muligens lakkere dem i gunmetall.. (har noen på handa for 2500 med greie dekk) Blir slicks på MiM felgenne dersom Hartge felger blir kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Denne likte jeg! Har mim 15'' jeg også, fine felger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flott bil Hartge blir aldri feil samme hvilken bil du har. Hadde Hartge på min E21, og vurderer å kjøpe et sett til Touringen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Sorte nyrer passer fint med en bil som allerede har shadowline lister + DE lykter i fronten... Btw, hvor kjøpte du DE'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hartge felgenne glapp desverre utav hendenne på meg, men er temmelig happy med MiM felgenne som står på, så får heller smøre meg med tålmodighet og vente til "de rette" felgenne dukker opp.. Blir nok aldri sorte nyrer på min bil, er stolt over å kjøre bmw, og liker godt chromen i midten! Koed har sorte DE lykter Siste nytt på denne fronten er at mtech spoiler er montert, diff med brems innkjøpt, og at de fæle lyktesenkerenne har havna i boda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Blir nok ikke feil med Hartgefelger Liker bilen godt, og er enig i at nyrene gjerne kan beholdes i krom siden det er en mørk bil. Har du interiørbilder å slenge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå