Eksos Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Har ikke lagt ut bilder her før, tenkte jeg kunne slenge ut noen jeg tok i dag... Ikke helt rein på bildenne desverre, kommer sikkert bedre bilder senerre
FTE Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Så pen ut denne, mer og mer sjeldent syn langs veiene det
Eksos Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 Lakken er desverre dårlig på den, men om alt går etter planen blir dette fiksa på ganske kjapt
Eksos Posted June 26, 2008 Author Posted June 26, 2008 Tenkte jeg kunne skrive litt om bilen min og hva jeg har gjort med den.. Kjøpte den i Mai 2007, den småskreik litt etter omsorg og stell, men var ett bra utgangspunkt mente jeg selv... Dette har jeg gjort: - M20b25 2.7 - Senk 60/40 - 15" MiM felger - Rubba, polert og lakka oppigjen front og diverse - Montert mtech 1 sideskjørt og bakfanger (blir vell komplett tilslutt) - Montert lyktesenkerre - Fjerna sota lykter bak, og satt på sota DE forran - Satt på gule grøftelys - Skifta til 325 diff - Diverse småfiks på motoren, skift av innsugsbelg + div slanger - Oppgradert anlegget Videre planer: - Hellakkering - Mtech 1 komplett - Skifte alt av foringer under - ++ Slenger ved ett bilde ifra dagen jeg kjøpte bilen, og hvordan den ser ut nå som en sammenligning...
E30Frelst Posted June 26, 2008 Posted June 26, 2008 Du fortjener respekt for hva du har gjort med denne bilen her! Nydelig resultat! Gratulerer!
Eksos Posted June 28, 2008 Author Posted June 28, 2008 Takk for den Ja, er fornøyd med looken på bilen, men blir nok mtech fremfanger og spoiler etterhvert, selvom jeg liker lippa som står på ganske godt..
Eksos Posted November 28, 2008 Author Posted November 28, 2008 Har slengt av lyktesenkerenne på bilen nå, samt at jeg tenker litt på nye hjul til sommeren.. Hva tror folket om hartge? Ikke verdens mest ekstreme kanskje.. Vurderer slike, og muligens lakkere dem i gunmetall.. (har noen på handa for 2500 med greie dekk) Blir slicks på MiM felgenne dersom Hartge felger blir kjøpt
///christian Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Denne likte jeg! Har mim 15'' jeg også, fine felger det!
635csi Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Flott bil Hartge blir aldri feil samme hvilken bil du har. Hadde Hartge på min E21, og vurderer å kjøpe et sett til Touringen min.
M-Tim Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Sorte nyrer passer fint med en bil som allerede har shadowline lister + DE lykter i fronten... Btw, hvor kjøpte du DE'ene?
Eksos Posted February 9, 2009 Author Posted February 9, 2009 Hartge felgenne glapp desverre utav hendenne på meg, men er temmelig happy med MiM felgenne som står på, så får heller smøre meg med tålmodighet og vente til "de rette" felgenne dukker opp.. Blir nok aldri sorte nyrer på min bil, er stolt over å kjøre bmw, og liker godt chromen i midten! Koed har sorte DE lykter Siste nytt på denne fronten er at mtech spoiler er montert, diff med brems innkjøpt, og at de fæle lyktesenkerenne har havna i boda..
EirikL Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Blir nok ikke feil med Hartgefelger Liker bilen godt, og er enig i at nyrene gjerne kan beholdes i krom siden det er en mørk bil. Har du interiørbilder å slenge ut?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now