Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har ikke lagt ut bilder her før, tenkte jeg kunne slenge ut noen jeg tok i dag...

Ikke helt rein på bildenne desverre, kommer sikkert bedre bilder senerre :D

DSC_0349.jpg

DSC_0351.jpg

DSC_0358.jpg

DSC_0370.jpg

DSC_0378.jpg

DSC_0390.jpg

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Lakken er desverre dårlig på den, men om alt går etter planen blir dette fiksa på ganske kjapt :)

  • 2 weeks later...
Posted

Tenkte jeg kunne skrive litt om bilen min og hva jeg har gjort med den..

Kjøpte den i Mai 2007, den småskreik litt etter omsorg og stell, men var ett bra utgangspunkt mente jeg selv...

Dette har jeg gjort:

- M20b25 2.7

- Senk 60/40

- 15" MiM felger

- Rubba, polert og lakka oppigjen front og diverse

- Montert mtech 1 sideskjørt og bakfanger (blir vell komplett tilslutt)

- Montert lyktesenkerre

- Fjerna sota lykter bak, og satt på sota DE forran

- Satt på gule grøftelys

- Skifta til 325 diff

- Diverse småfiks på motoren, skift av innsugsbelg + div slanger

- Oppgradert anlegget

Videre planer:

- Hellakkering

- Mtech 1 komplett

- Skifte alt av foringer under

- ++

Slenger ved ett bilde ifra dagen jeg kjøpte bilen, og hvordan den ser ut nå som en sammenligning...

changes.jpg

Posted

Takk for den :)

Ja, er fornøyd med looken på bilen, men blir nok mtech fremfanger og spoiler etterhvert, selvom jeg liker lippa som står på ganske godt..

  • 4 months later...
Posted

Har slengt av lyktesenkerenne på bilen nå, samt at jeg tenker litt på nye hjul til sommeren..

Hva tror folket om hartge? Ikke verdens mest ekstreme kanskje.. Vurderer slike, og muligens lakkere dem i gunmetall.. (har noen på handa for 2500 med greie dekk)

HartgeH26sidesmall.jpg

Blir slicks på MiM felgenne dersom Hartge felger blir kjøpt :)

  • 2 months later...
Posted

Flott bil :)

Hartge blir aldri feil samme hvilken bil du har.

Hadde Hartge på min E21, og vurderer å kjøpe et sett til Touringen min.

10__81BMW_323i.jpg

Posted

Hartge felgenne glapp desverre utav hendenne på meg, men er temmelig happy med MiM felgenne som står på, så får heller smøre meg med tålmodighet og vente til "de rette" felgenne dukker opp..

Blir nok aldri sorte nyrer på min bil, er stolt over å kjøre bmw, og liker godt chromen i midten! :D

Koed har sorte DE lykter ;)

Siste nytt på denne fronten er at mtech spoiler er montert, diff med brems innkjøpt, og at de fæle lyktesenkerenne har havna i boda..

Posted

Blir nok ikke feil med Hartgefelger :) Liker bilen godt, og er enig i at nyrene gjerne kan beholdes i krom siden det er en mørk bil. Har du interiørbilder å slenge ut?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...