Eksos Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Har ingen akkurat nå, men kan jo se om jeg får tatt noen en dag.. Har ikke m-tech seter desverre, de står fortsatt på ønskelisten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Noen som tror dette kan se greit ut? Blir replica i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Blei originale alpina felger i 16" istedenfor .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan ikke si annet enn at jeg håper det blir sommerføre snart.. Felgenne er naturligvis lagra inne i romtemperatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Da var sommerhjula på Idag fikk jeg kjøpt meg noen etterlengta mtech stoler! Driver på med litt sårt trengt shine akkurat nå Update kommer når jeg er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Da var jeg nesten ferdig, lurte på å gå over en gang til for å kanskje få det enda litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Helt enorm tilbakemelding på forumet her :D Anyhow, nye baklykter.. Skitten bil på bildenne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Må få tak i ny sittepute til førerstolen min snarest mulig.. Sikkert ingen som har slikt liggende? Bilen trenger også en vask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Denne her var flott! Plain 2,7 eller med litt modifikasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Sliter litt med å fortelle hva som er gjort, siden jeg kjøpte motoren slik.. Motoren skal vere bremsa hos sarpsborg motor til 210hk iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Pen bil! Du steller godt med den, ser jeg Det ble en enorm forandring på setene! Hvilke "vidundermidler" brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Må prøve å stelle litt, selvom det er veldig lett å utsette slikt =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 "Vidundermiddelet" var forresten kiwi skokrem, det måtte til for å få skinnet sort igjen.. + skinn olje og skinnrens naturligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 "Vidundermiddelet" var forresten kiwi skokrem, det måtte til for å få skinnet sort igjen.. + skinn olje og skinnrens naturligvis.. "Det enkle er ofte det beste" Ble iallfall fantastisk bra resultat. Skal prøve samme metode på delskinnsetene i E36'en, tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå