Eksos Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Ja, var/er selv veldig fornøyd Må gå over en gang til ser jeg nå i ettertid, må nok la skokremen tørke litt inni skinnet før jeg hiver på olja neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Du som har hatt mim felger, vet du hvor mye et sett med ikke så helt strøkne felger med gode dekk er verdt? Litt kantkjørt eneste... Og hvilke dekk dim hadde du på de første bilda? Rå bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Må bare si fra om du finner noen flottere felger slik at jeg kan kjøpe Alpinaene av deg Flott bil, jeg liker virkelig det du har gjort med den. Kanskje med unntak av baklyktene, men det er jo bare en detalj. Mange "riktige" valg mtp styling og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Kjempe flott e30. En sånn skullen hatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Si ifra om du skal selge Alpina felgene dine, ca. 1 times kjøretid herfra! Rå bil, men synd den ikke er 2-dørs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Du som har hatt mim felger, vet du hvor mye et sett med ikke så helt strøkne felger med gode dekk er verdt? Litt kantkjørt eneste...Og hvilke dekk dim hadde du på de første bilda? Rå bil forresten Jeg hadde betalt 1500-2000 dersom de var greie.. 195/55-50 var det vell jeg hadde, hadde også 205/50 en stund, men da subba den bake med litt folk ombord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Du som har hatt mim felger, vet du hvor mye et sett med ikke så helt strøkne felger med gode dekk er verdt? Litt kantkjørt eneste...Og hvilke dekk dim hadde du på de første bilda? Rå bil forresten Jeg hadde betalt 1500-2000 dersom de var greie.. 195/55-50 var det vell jeg hadde, hadde også 205/50 en stund, men da subba den bake med litt folk ombord.. okey Var bare litt redd for at det skulle bli for mye mellomrom mellom hjulet og skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Må bare si fra om du finner noen flottere felger slik at jeg kan kjøpe Alpinaene av deg Flott bil, jeg liker virkelig det du har gjort med den. Kanskje med unntak av baklyktene, men det er jo bare en detalj. Mange "riktige" valg mtp styling og slikt. Alpina felgenne vil jeg nok beholde temmelig lenge Syns de passer fint på bilen Har reserve-framfelg også som aldri er blitt brukt.. Baklyktene måtte jeg bare få kloa i siden de ikke er så altfor lette å oppdrive for tia, men har originale liggende som jeg kan hive på om jeg går lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Si ifra om du skal selge Alpina felgene dine, ca. 1 times kjøretid herfra! Rå bil, men synd den ikke er 2-dørs! Jaaa, tror nok ikke de blir solgt nei, iallefall ikke til en billig penge Personlig liker jeg faktisk 4-dørs like bra som en 2-dørs, syns det ser like bra ut, og fy hvor mye mer praktisk det er til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Kjempe flott e30. En sånn skullen hatt:) Takk for det Gjør mitt beste(nesten iallefall) for å få den til å bli flott, men kunne gjerne hatt noen tusen ekstra i inntekt hver mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, mer praktisk kan det vær til tider, men personlig (og for folk flest) syntes jeg 2-dørs er drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Fin E30 du har eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Virkelig en pen e30 syns jeg skjimta en annen klassiker i garagen din på ene bilde?? var det en E4 jeg så?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Virkelig en pen e30 syns jeg skjimta en annen klassiker i garagen din på ene bilde?? var det en E4 jeg så?? Står en E9 i garasjen ja, men den er min fars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Nok en gang, fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå