maurtin Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 har ei kasse atti som egentli står fint, men etter litt effektiv kjøring så har den en tendens til å flytte på seg, så lurte på en fin måte å feste den på slik at det er mulig å relativt kjapt flytte på den... Har dårlig erfaring med bårrelås egentlig.. takker for innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw2drs Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 jeg har dyttet masse skumgummi unnder kassa slik at jeg presser den om mot luka, funker fint d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleee Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Fest den med sykkelstrips, sånne som mange har på bagasjebrettet. Sånne strekkbare. Lag til feste og da kan du lett ta av hengslene og ta ut basskassen. Litt jalla løsning, men funker sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fest den med sykkelstrips, sånne som mange har på bagasjebrettet. Sånne strekkbare. Lag til feste og da kan du lett ta av hengslene og ta ut basskassen.Litt jalla løsning, men funker sikkert. minus er at det ser jævli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 mulig det blir slik at jeg presser den mot hattehylla, vinkeljern har jeg vurdert, men er ikke noe kjempegodt å feste nedi matta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 http://www.biltema.no/products/product. ... emId=79441 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Kanskje jeg skal gi borrelås en sjangs til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Jekkestropp, da flytter den ikke på seg Alternativt så kan du bygge noe pent rundt den slik at det ser gjennomført ut og ikke bare en "kasse"... Da vil det både se pent ut og sitte skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Jeg har borrelåsteip og det funker veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå