Gå til innhold

BMW 330i 2000/2001

stian328i
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Har forsøkt å selge min 328 LENGE nå, nesten uten respons:( Gi beskjed dersom du har noen triks i boken!

Tips!

Vist prisen er grei, blir alt solgt fort!

Er prisen for høy, skjer de lite og du mottar noe som kansje du synes er latterlige bud...

Jeg blir også skeptisk vist noe er priset høyt, og prisen blir gradvis justert ned. De får meg til å lure på hva som er galt med den bilen :?

Jeg tror også att de er litt vanskelig å selge bil nå om dagen, siden både drivstoff priser og renter bare går opp. De hjelper sikkert ikke att de er så mange biler til salgs heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener.men må sikte høyt for så vere villig til å gå ned,det store kjipe er at jeg på service nå fikk diagnose på navigasjonen i bilen som har skurret litt...Å det ble en trist affære.må bytte unit`n som sitter bak i bilen å den var "litt" dyr,Så nå går jeg å spekulerer på om jeg skal bytte den eller bare dumpe pris.

Kjempekjipt er det uansett

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris er alfa omega. Beklager å måtte si det, men jeg ville aldri gitt 300.000kr for en 330i, når jeg heller kunne kjøpt en 330xi billigere. Sånn er det bare.

Bilen din er pen, kunne godt tenkt meg den, men ikke til den prisen bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Skjønner godt hva du mener.men må sikte høyt for så vere villig til å gå ned,det store kjipe er at jeg på service nå fikk diagnose på navigasjonen i bilen som har skurret litt...Å det ble en trist affære.må bytte unit`n som sitter bak i bilen å den var "litt" dyr,Så nå går jeg å spekulerer på om jeg skal bytte den eller bare dumpe pris.

Kjempekjipt er det uansett

:(

Du får komplett 16:9-navigasjon (skjerm og DVDenhet bak) for ca 5-6000,- på nettet, brukt, så vil da ikke si at det er dyrt? Dvs, bare dvd-enheten, koster da ~3000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...