stian328i Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde Legger ut bilen til salg Ring for info! 90099176 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Bumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mb190e Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Har forsøkt å selge min 328 LENGE nå, nesten uten respons:( Gi beskjed dersom du har noen triks i boken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Dårli respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Har forsøkt å selge min 328 LENGE nå, nesten uten respons:( Gi beskjed dersom du har noen triks i boken! Tips! Vist prisen er grei, blir alt solgt fort! Er prisen for høy, skjer de lite og du mottar noe som kansje du synes er latterlige bud... Jeg blir også skeptisk vist noe er priset høyt, og prisen blir gradvis justert ned. De får meg til å lure på hva som er galt med den bilen Jeg tror også att de er litt vanskelig å selge bil nå om dagen, siden både drivstoff priser og renter bare går opp. De hjelper sikkert ikke att de er så mange biler til salgs heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Skjønner godt hva du mener.men må sikte høyt for så vere villig til å gå ned,det store kjipe er at jeg på service nå fikk diagnose på navigasjonen i bilen som har skurret litt...Å det ble en trist affære.må bytte unit`n som sitter bak i bilen å den var "litt" dyr,Så nå går jeg å spekulerer på om jeg skal bytte den eller bare dumpe pris. Kjempekjipt er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 pris er alfa omega. Beklager å måtte si det, men jeg ville aldri gitt 300.000kr for en 330i, når jeg heller kunne kjøpt en 330xi billigere. Sånn er det bare. Bilen din er pen, kunne godt tenkt meg den, men ikke til den prisen bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Å vi prøver igjenn,kom gjerne med bud for jg får vist ikke det jg vil ha alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Skjønner godt hva du mener.men må sikte høyt for så vere villig til å gå ned,det store kjipe er at jeg på service nå fikk diagnose på navigasjonen i bilen som har skurret litt...Å det ble en trist affære.må bytte unit`n som sitter bak i bilen å den var "litt" dyr,Så nå går jeg å spekulerer på om jeg skal bytte den eller bare dumpe pris.Kjempekjipt er det uansett Du får komplett 16:9-navigasjon (skjerm og DVDenhet bak) for ca 5-6000,- på nettet, brukt, så vil da ikke si at det er dyrt? Dvs, bare dvd-enheten, koster da ~3000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Takker for info:) har du tips til hvor jg kan søke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 kjøpte meg akkurat ny dvd enhet. mk4 på nettet. ubrukt med frakt kom det på ca 3500. Det var på ebay. kom fra england. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 www.ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Takker og bukker!fant mange unit er på ebay til bra pris. bmw skulle ha 21000 for samme delen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Nettopp! Behold bilen, og kjøp navi-enheten! Er jo en DEILIG bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg