stian328i Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde Legger ut bilen til salg Ring for info! 90099176
mb190e Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Har forsøkt å selge min 328 LENGE nå, nesten uten respons:( Gi beskjed dersom du har noen triks i boken!
kim@etnorgeikrig.com Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 Har forsøkt å selge min 328 LENGE nå, nesten uten respons:( Gi beskjed dersom du har noen triks i boken! Tips! Vist prisen er grei, blir alt solgt fort! Er prisen for høy, skjer de lite og du mottar noe som kansje du synes er latterlige bud... Jeg blir også skeptisk vist noe er priset høyt, og prisen blir gradvis justert ned. De får meg til å lure på hva som er galt med den bilen Jeg tror også att de er litt vanskelig å selge bil nå om dagen, siden både drivstoff priser og renter bare går opp. De hjelper sikkert ikke att de er så mange biler til salgs heller..
stian328i Posted July 14, 2008 Author Posted July 14, 2008 Skjønner godt hva du mener.men må sikte høyt for så vere villig til å gå ned,det store kjipe er at jeg på service nå fikk diagnose på navigasjonen i bilen som har skurret litt...Å det ble en trist affære.må bytte unit`n som sitter bak i bilen å den var "litt" dyr,Så nå går jeg å spekulerer på om jeg skal bytte den eller bare dumpe pris. Kjempekjipt er det uansett
Richie85 Posted July 15, 2008 Posted July 15, 2008 pris er alfa omega. Beklager å måtte si det, men jeg ville aldri gitt 300.000kr for en 330i, når jeg heller kunne kjøpt en 330xi billigere. Sånn er det bare. Bilen din er pen, kunne godt tenkt meg den, men ikke til den prisen bare
stian328i Posted August 25, 2008 Author Posted August 25, 2008 Å vi prøver igjenn,kom gjerne med bud for jg får vist ikke det jg vil ha alikevel.
ChrZZ Posted August 25, 2008 Posted August 25, 2008 Skjønner godt hva du mener.men må sikte høyt for så vere villig til å gå ned,det store kjipe er at jeg på service nå fikk diagnose på navigasjonen i bilen som har skurret litt...Å det ble en trist affære.må bytte unit`n som sitter bak i bilen å den var "litt" dyr,Så nå går jeg å spekulerer på om jeg skal bytte den eller bare dumpe pris.Kjempekjipt er det uansett Du får komplett 16:9-navigasjon (skjerm og DVDenhet bak) for ca 5-6000,- på nettet, brukt, så vil da ikke si at det er dyrt? Dvs, bare dvd-enheten, koster da ~3000,-.
stian328i Posted August 25, 2008 Author Posted August 25, 2008 Takker for info:) har du tips til hvor jg kan søke?
frodekrs Posted August 25, 2008 Posted August 25, 2008 kjøpte meg akkurat ny dvd enhet. mk4 på nettet. ubrukt med frakt kom det på ca 3500. Det var på ebay. kom fra england.
stian328i Posted August 25, 2008 Author Posted August 25, 2008 Takker og bukker!fant mange unit er på ebay til bra pris. bmw skulle ha 21000 for samme delen!
ChrZZ Posted August 25, 2008 Posted August 25, 2008 Nettopp! Behold bilen, og kjøp navi-enheten! Er jo en DEILIG bil!
Recommended Posts