FallenA Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Vurderer ny bil pga familieforøkelse, og tenkte meg noe sporty denne gangen. En 2000 modell BMW 520i Touring har krysset min vei. Sort farge, og sort skinn. meget pen, og har kjørt 101000km. Er det noe jeg bør være obs på før jeg handler/prøvekjører? Hva bør prisen være på en slik? Noen Does og donts fra dere som kjenner BMW? På forhånd mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Tja, har nettopp kjøpt en selv så dette bør du se etter: Rust: bakluke (innside av rute og rundt), dørkanter, spesielt nede på førerdør. Sjekk at alle vinduer fungerer, wire kan krølle seg. Sjekk brekket, 2 av 2 E39 jeg testet hadde defekt brekk. Utenom dette så er det ikke stort å henge seg opp i. Selv så er jeg fornøyd med bilen, men motoren er ikke å skryte av. Det er en turtalls maskin uten noe bunndrag eller dreimoment. Så hestene er der ikke før 3500rpm. Nesten som om de har puttet inn en japsemotor hehe. Kjører du overdrevent pent så klarer du 0,85 på langkjøring. Men det er kjedelig pent. Ellers er vel 0,95 mer realistisk. Edit: Bildet du ser i min signatur kjøpte jeg for 14 dager siden for 109.000,- dette inklusiv omreg, 12 mnd garanti og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå