hylle Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Heisann, det blir først og fremst å få utseendet på skuta i orden før jeg går løs på motorbytte og det som hører til. Bilen ble kjøpt etter grundig gjennomgang, og jeg kom frem til følgende feil og mangler. -vindusheis venstre bak defekt -varmeapperat defekt -endel rust på venstre forskjerm Disse tre feilene er ene og alene de eneste feilene på denne skuta. Bilen var altså helt original da jeg fikk den, og jeg har siden byttet -nye blinkers foran krystall sota -nye blinkers på sidene sota -helt røde lyker bak -xenonlys i kjørelys (6000k) Planer videre før det blir motorombygging til v8'er eller v12'er blir som følger - bytte skjerm v foran - Senk foran - xenon i grøftelys - nye felger - ta av hengerfeste. ( må bare hente en bil i tyskland først! ) Legger ved bilder av bilen slik den så ut ved kjøp først, og så legger jeg ved bilder av bilen hvordan den ser ut nå. Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Noen som vet om Jamex sine senkefjører til e34 passer på e32?!? Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Fin bil. Ser frem te å se den på streetmeeten på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Endelig litt e32 her. Alt for få av dem. Blir en knallbil med større, finere hjul og senk. Hva med supersport dempere og fjærer? Billig, lavt og behagelig .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Har fått meg ny bimmer igården i disse dager. Bilen er en e30 325 med litt småtrim, og mtech 1 styling. Bilen har sett sine bedre dager, men kommer til og få en real oppfriskning i vinter, sammen med 730'en Tenkte og leke meg endel med denne, så får e32'en heller bli en cruisebil! Bilen er trimmet noe: maks porta topp Kvassere kam K&n filter Noen som har gjort noe av samme greia med sin? hva ligger ca antall hester på ved slikt? Litt bilder : den har 4 stk brock b1 felger, ikke 2 som det viser på bildene. forøvrig så har jeg endel deler til salgs fra denne, så dersom du er interesert i noe fra denne bilen, så kan vi muligens bli enige om noe! ta kontakt! rattet er momo og med bmw nav, er til salgs! Vingen er solgt... Trenger dekk spons!! -Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Endelig litt e32 her. Alt for få av dem. Blir en knallbil med større, finere hjul og senk. Hva med supersport dempere og fjærer? Billig, lavt og behagelig .. Er ikke så mange av disse nei, ble vel kun produsert 300.000 e32 mot 3 millioner e30'er! så det sier jo litt! hehe, bør ikke satse på jamex sine fjærer altså?! hmm! blir større hjul ja! tenkte meg muligens asa fox 19", men leter også etter rondell d58 19" blir uansett 19" som kommer på! fortsatt ingen som vet om jamex sine fjører som jeg vet passer til e34 vil passe på e32?! -Hylle -hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 blir nok flotte biler begge 2. men har du sett på E32 med 19" før? ihvertfall, om det blir samme forholdet som på E34 synes jeg 19" blir litt vel stort.. det er dog bare min mening. gratulerer med fine prosjekter ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 blir nok flotte biler begge 2. men har du sett på E32 med 19" før? ihvertfall, om det blir samme forholdet som på E34 synes jeg 19" blir litt vel stort.. det er dog bare min mening. gratulerer med fine prosjekter ihvertfall! Takk for det! hehe, huff, gud vite hvor mange timer jeg har leita sett på bilder og filmer av e32'er for og få et inntrykk av om jeg vil ha 18" eller 19", frem til nå har valget kommet på 19", men slikt kan jo hurtig forandre seg! så vi får nesten se! hehe s.hafsmo: 540'en din! deilig bil! har den tidligere gått her nede på vestlandet?!? -hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 har du noen bilder av E32 med 19" på handa? tror ikke jeg ha sett det før. takker for det! Jeg kjøpte den hos en fyr på Stord, så den har vel vært i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 har du noen bilder av E32 med 19" på handa? tror ikke jeg ha sett det før.takker for det! Jeg kjøpte den hos en fyr på Stord, så den har vel vært i nabolaget. Har vel egentlig ingen bilder liggende på pc'en, men skal se om jeg ikke finner frem noen bilder senere! hehe, ja stemmer! var vel for akkurat omkring et år siden den lå til salg! husker jeg sikla som en unge etter den i en god tid etter og ha vært oppe på toten da jeg satt på med anderslien sin 540! sinnsvakt fete biler med riktig motor! hehe Noen som er interresert i hjula på e32'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 nais sjuer...blir ikke stort med 19 på e32..er jo mye større bil enn e34..jeg har 18 på min og det synes jeg er litt lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 nais sjuer...blir ikke stort med 19 på e32..er jo mye større bil enn e34..jeg har 18 på min og det synes jeg er litt lite... Takk for det! vi får nå se hva det blir til, feite ruller er dyrt! men dukker vel alltid opp noe iløpet av vinteren på blocket.se Da blir det senk på syveren iløpet av denne uka! fortsatt ingen som veit om e34 senkefjører kan passe på e32? fjærene er av merket jamex! hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 tror de skal passe uten at jeg kan være helt sikker..men på mine tuv papirer står det 535-735-740...men mine er visst originalt bmw..står "bmw senkesett" i vognkortet og er stempla det på fjærene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Her er god bilene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 tror de skal passe uten at jeg kan være helt sikker..men på mine tuv papirer står det 535-735-740...men mine er visst originalt bmw..står "bmw senkesett" i vognkortet og er stempla det på fjærene.. alright! det høres bra ut! får nesten bare prøve meg frem til uka og se om det passer! takk for info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå