B3KK15 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 tenkte je skulle slenge ut bmw'n min je au =P 1991 520i m50b20 er det vel motorn heter =P ganske så nyinnkjøpt. 18x8,5 Asa felger (noen som veit modelbetegnelsen?) (Yes japse stussen er bortplokket, følgte me under handel =P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Denne så veldig fin ut!Slenge ut noe interiørbilder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 mere bilder takk. den så fin ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jDG Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Meget pen! Ser veldig strøken ut, har den mange km på telleren? Har du noen fremtidige planer med den? Sleng ut flere bilder ja! Av f.eks interiør, motorrom osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Grattis med nye bil, den så strøken ut! fine felger, sleng ut noen flere bilder av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Planer.. tja litt minimalistisk styling og stereo blir det vel Gått drøyt 2,5 runder Ganske så strøken ja, interiøret er så gøtt som nytt tror ikke det er røyka i engang ^^, skar få tatt noen bilder på det. stussen som sitter på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 såg ganske strøken ut då=)..Kanskje du sku sluppet den litt lengre ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 jo litt i fronten, lurer på 30mm. vil kunne kjøre over fartsdumpen au hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 ai, denne var pen. E34 kler den fargen. jeg foreslår lakkering av skjørter og litt senk. ang. senking så har jeg 60/30 og klarer enda 60km/h over fartshumper. (ble stående å se på en M3 på henger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Oi! Så jo skikkelig flott ut i karroseriet. Det er ikke så mange igjen nå. Så hold den slik. Angående senk, så er 40mm fint for deg hvis du trenger litt høyde, men allikevel vil få et mer sportslig utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jDG Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg har 40/20 på min og det ser veldig bra ut, og jeg har god klaring over fartsdumpene! Venter fortsatt på bilder av interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Motorbilder! Interiørbilder! ORGINAL SETER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Nå har det vel snart blitt byttet alt som finns av slitedeler til denne bilen innfor eu-kontroll. Så da feirer vi med en svampebob i hatthylla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Flott E34! Kan jeg foreslå å bytte til et mer moderne ratt? Vil gjøre en hel del for inntrykket i cockpiten. Får litt bussfølelse av de gamle BMW-kringlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 njaa liker rattet mitt jeg hehe ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå