Hyggmaister Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 hehe, kazynor..såså Er forøvrig enig i deg ofte, men gjør ikke meg noe med techno også "litt i mellom".. Foo fighters er bra det, men vi har mye annet fett da...ACDC - say no more
SteffenM2 Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Altså, hva er mere sommer enn Postgirobygget - idyll?
pkaill Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 kazynor skrev: nei, nei og atter nei! skal du kjøre i stil, sett på Foo Fighters! ingen over, ingen ved siden. hiv ut cd'ene med syretrance og negerjoik, og sett på ROCK!!! hahahahahhahahahahhahah
SteffenM2 Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Må si meg enig i at Foo Fighters er helt konge! Jeg er litt inn i acoustic versioner, så Times like these acoustic, det mener jeg er en av de beste sangene til foo fighters.
Espen M33 Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 sh0rty^ skrev: for å ikke nevne Jason Mraz - Im yours En sang som seiler opp som kanditat til "årets sommerlåt" her på berget. Det er nesten utrolig, med tanke på at den er over to år gammel.... Men for all del, en koselig sommerlåt
therese Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Du burde absolutt ha en cd med Michael Jackson i bilen Billy Jean, Beat it og Thriller. Min nye favoritt er Brandi Carlile med sanger som The Story, Turpentine, What Can I Say, Throw them all away osv
Mr.T Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 SteffenM2 skrev: Altså, hva er mere sommer ennPostgirobygget - idyll? Enig!
Marius2002 Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 The Lovin' Spoonful - Summer in the City Joe Cocker har også en bra versjon av denne sangen. Minner meg alltid om sommeren og er en fin cruise-sang
D.C.V Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 therese skrev: Du burde absolutt ha en cd med Michael Jackson i bilen Billy Jean, Beat it og Thriller. Min nye favoritt er Brandi Carlile med sanger som The Story, Turpentine, What Can I Say, Throw them all away osv Enig i at Thriller albumet hører hjemme i en bil, ellers Metallica
snabbast Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 kid rock - all summer long:) fet cruiselåt!!
Dr_S Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 En låt som hele tiden gikk på radio i Miami, var Jordin Sparks - No Air. Skikkelig sommerlåt. Usher - Love In This Club + Plies - Bust It går også an
Hindmost Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Ur-sommer sangen! Sjekk kotelettene! http://www.youtube.com/watch?v=KbdyrRlYR2E
Astri Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Har også fått dilla på Hayseed Dixie sin versjon av Duelling Banjos. Hehe Imogen Heap med Hide and Seek Daft Punk med Harder, better, faster. stronger Iron Horse med Mama, I'm coming home Anouk med Lost Eg e egentlig altspisende når det gjelder musikk, men liker utrolig godt Bluegrass musikk. For andre som liker det så annbefaler eg Iron Horse og Hayseed Dixie. De har masse gode coverlåter av go gamle sanger.
Hindmost Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Astri skrev: Har også fått dilla påHayseed Dixie sin versjon av Duelling Banjos. Hehe Imogen Heap med Hide and Seek Daft Punk med Harder, better, faster. stronger Iron Horse med Mama, I'm coming home Anouk med Lost Eg e egentlig altspisende når det gjelder musikk, men liker utrolig godt Bluegrass musikk. For andre som liker det så annbefaler eg Iron Horse og Hayseed Dixie. De har masse gode coverlåter av go gamle sanger. Bluegrass er bra! Du må sjekke : & http://www.youtube.com/watch?v=A2X2gWLN6ic (skipp til 1.44 ca) Heh, techno gutta trenger ikke bry seg med dette, så slipper vi grining
Astri Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Hindmost skrev: Astri skrev: Har også fått dilla påHayseed Dixie sin versjon av Duelling Banjos. Hehe Imogen Heap med Hide and Seek Daft Punk med Harder, better, faster. stronger Iron Horse med Mama, I'm coming home Anouk med Lost Eg e egentlig altspisende når det gjelder musikk, men liker utrolig godt Bluegrass musikk. For andre som liker det så annbefaler eg Iron Horse og Hayseed Dixie. De har masse gode coverlåter av go gamle sanger. Bluegrass er bra! Du må sjekke : & http://www.youtube.com/watch?v=A2X2gWLN6ic (skipp til 1.44 ca) Heh, techno gutta trenger ikke bry seg med dette, så slipper vi grining Jøss, endelig flere som liker litt hillbilly musikk. :D:D hehe. Hvis du vet om flere grupper som spiller bluegrass så må du bare skrike ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå