Dr_S Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 E34 M5 er grombilen sin. Regner med dette var noe annet enn Ford Mondeo? Bytte til skilter som passer i skiltrammene, så blir det pent Og få på M-speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Grattis med skikkelig morsom bil! Lykke til med bilen! Hvordan går den i forhold til M3 E36 3.2l ? M3 3.2 er en del kvikkere vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 kan jeg spørre om forsikringen på denne forresten? bonus, alder, selskap, osv. også 1 ting til, mye brukern på mila ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Forsikring på meg, delkasko, 60%, 22år, gjensidige, 12000km iåret blir 7200,- I går var jeg ikke under 1.3l på mila, men jeg kjørte litt annerledes enn vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Kjempearti å sitte på i bilen Dan, selv om jeg nesten ble litt skremt av hvor godt den gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 E34 M5 er grombilen sin. Regner med dette var noe annet enn Ford Mondeo? Bytte til skilter som passer i skiltrammene, så blir det pent Og få på M-speilene. Den er grom ja Har ikkr lst til å kjøre Ford igjen.. Grattis med skikkelig morsom bil! Lykke til med bilen!Hvordan går den i forhold til M3 E36 3.2l ? M3 3.2 er en del kvikkere vil jeg tro Takk skal du ha 0-100km/t bruker E36 M3 3.2 5.5sek 0-100km/t bruker E34 M5 3,8 5.9sek (Touring) Men hvordan det er fra 100km/t og opp det vet jeg ikke Kjempearti å sitte på i bilen Dan, selv om jeg nesten ble litt skremt av hvor godt den gikk! Det er bra at du liker den Du har jo førsterett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Gratulere med kjempe fet bil Velkommen i bimmers touring club også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Gratulerer med rå lækker vågn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Takk skal dere ha Har bare storkost meg i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Fikk prøve den i dag, var moro ja Også ga det meg litt ny giv til å få ferdig min, litt lei å kjøre golf tdk nå, ikke hadd bmw`n på veien siden oktober.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 M3 3.2 er litt kvikkere opp til 100, men 100-250 er M5 raskere. M3en har dog en fordel vektmessig, har 250kg mindre å drasse på. S38-maskinen har jo en skikkelig herlig sjarm da, litt mer villmann-feeling enn M3ene... Crome-nyrer, M-speil og korrekt plassering av emblem på bakluke er jo ting du kan vurdere å gjøre med yachten etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Herlig lyd i den ja Trenger ikke å høre på musikk i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Må si du fikk oppmerksomhet på setermoen i dag. Du måtte vise motoren midt på "stripa". Og alle vil jo sitte på med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Må si du fikk oppmerksomhet på setermoen i dag. Du måtte vise motoren midt på "stripa". Og alle vil jo sitte på med den! Hmm kansje sant alikevel da at store motorer trekker, var det damer det trakk også? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Gratulerer så mye med ny bil.....!! MEN, du må jo iallefall sette M5 din før Mondeoen på profilen din da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå