tmice Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Gjør ingenting med litt "yr", jeg og caaatooo var innom kjøreskolen i dag, å der inne var det ca 60 varmegrader, så vi får det varmt å godt... Polert ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Rekk ikke å polere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Eg må sei at eg e litt småmisunnelig på denna bilen din D.C.V.. Nydelig m5. åsså touring e jo bare et +. Liker nesten de bedre enn sedan, sjøl om eg har sedan sjøl... heh.. ta godt vare på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Hva betyr dette? (det som er uthevet ) S38 B38 3 795 cm3, Fireventilert for M5, 340 HK, RUV 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hva betyr dette? (det som er uthevet )S38 B38 3 795 cm3, Fireventilert for M5, 340 HK, RUV 1992 http://www.rc-trucks.org/recreation-utility-vehicles-ruv.htm Kanskje dette sier litt mer? http://acronyms.thefreedictionary.com/RUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Jeg hørte dere hadde vært ute og råna fælt idag av en kamerat som sitter i forsvaret der oppe. Bra oppmøte forsto jeg... Flere bilder, mindre svadaprat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Eg må sei at eg e litt småmisunnelig på denna bilen din D.C.V.. Nydelig m5. åsså touring e jo bare et +. Liker nesten de bedre enn sedan, sjøl om eg har sedan sjøl... heh..ta godt vare på bilen. Jeg liker de bedre enn sedan Skal ta så godt vare på den som jeg kan werther på side 7-8 ligger det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Her kommer noen nye bilder Og Modellbilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 så ganske svart ut interiøre? ser jo lyst ut på di andre bildene du sendte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Interiøret er grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Interiøret er ganske lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 The bueaty an e beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 fine bilda brosjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Dette er forste gang jeg prover og behandle bildene.. P.S jeg har ikke norsk tastatur paa datan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå