bmw kjetil Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Takker carlllll hvor kjøpte du de framstolene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Pent bilde, men litt mye photoshop. Er jo gjort en del på de andre også, men på dette bildet var det for mye av det gode syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Takker carlllll hvor kjøpte du de framstolene du har? De er kjøpt av Autoplosterei i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Da har jeg fått et nytt bilde av min gode snille fotograf. Så da deler jeg bilde gledelig med dere andre her. håper dere liker det... å som sakt kom på Gatebil messa på Lillestrøm 6-8 mai for der kommer bilen til å stå Kult. I hvilken forbindelse står bilen din der? Noe du skal reklamere for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Etter en hyggelig samtale med han som er ansvarlig for messa så ville han at jeg skulle stille ut bilen min på Messa. Så da får jeg gjøre det, Ja tenkte jeg skulle reklamere litt for deg da ved å sette opp 2 av dine bilder ved siden av bilen under messa. håper det går fint;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Jøss, å bli spurt om du vil stå på messa, det er virkelig something.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Etter en hyggelig samtale med han som er ansvarlig for messa så ville han at jeg skulle stille ut bilen min på Messa. Så da får jeg gjøre det, Ja tenkte jeg skulle reklamere litt for deg da ved å sette opp 2 av dine bilder ved siden av bilen under messa. håper det går fint;) Så kult, det fortjener du! Bilen din er en klassiker, med helt rett utseende. Sort med gull bbs = blir ikke bedre. Vise frem bildene? Selvsagt, fyr løs Får ta meg en tur og titte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Etter en hyggelig samtale med han som er ansvarlig for messa så ville han at jeg skulle stille ut bilen min på Messa. Så da får jeg gjøre det, Ja tenkte jeg skulle reklamere litt for deg da ved å sette opp 2 av dine bilder ved siden av bilen under messa. håper det går fint;) Så kult, det fortjener du! Bilen din er en klassiker, med helt rett utseende. Sort med gull bbs = blir ikke bedre. Vise frem bildene? Selvsagt, fyr løs Får ta meg en tur og titte Takker for det. Ja da skal jeg få vist frem et par stk jeg,Ja du må komme å titte en tur vet du, jeg regner med jeg skal være der på fredag og søndag jeg, så da er det jo bare å sende på en melding om du har lyst;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ikke på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Ikke på lørdag? Er litt usikker på lørdagen enda, kan jo hende det blir en tur inn på morgenen så jeg får vasket litt av den. hehe. Men tror jeg blir nok lei av å se på alt inne på messen der etter 2 dager, er nok ganske mettet da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe.. Joda.. Kommer nedover lørdag, for skal innom Gundersen Motorsport og prøvesitte en stoltype jeg skal ha til breitbauen.. Deretter blir det forhåpentligvis å hente sort tak hos bmw-e36-e46 og deretter blir det på messa og besiktige bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Såpass ja det høres jo ut som litt av en dag. hehe.. Skal Gundersen ha stand på messa? vet du noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Nei, er numedalsrally, så har ett vindu mellom 11.00 og 12.00 som jeg har å komme meg inn i butikken hans på Syns de kunne vært der, men hele teamet er jo i arbeid når det er rally vett;) Satser på at det er andre leverandører der, så jeg skal ta å prøvesitte litt stoler rundt omkring. Tror dog jeg ikke finner noen finere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Dritlekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Veldig pen denne E30 M3'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå