Gå til innhold

Photosession av min E30 M3(nytt bilder side 9)23-02-09

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått et nytt bilde av min gode snille fotograf. Så da deler jeg bilde gledelig med dere andre her. håper dere liker det... å som sakt kom på Gatebil messa på Lillestrøm 6-8 mai for der kommer bilen til å stå ;)

Kult. I hvilken forbindelse står bilen din der? Noe du skal reklamere for? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en hyggelig samtale med han som er ansvarlig for messa så ville han at jeg skulle stille ut bilen min på Messa. Så da får jeg gjøre det, Ja tenkte jeg skulle reklamere litt for deg da ved å sette opp 2 av dine bilder ved siden av bilen under messa. håper det går fint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en hyggelig samtale med han som er ansvarlig for messa så ville han at jeg skulle stille ut bilen min på Messa. Så da får jeg gjøre det, Ja tenkte jeg skulle reklamere litt for deg da ved å sette opp 2 av dine bilder ved siden av bilen under messa. håper det går fint;)

Så kult, det fortjener du! Bilen din er en klassiker, med helt rett utseende. Sort med gull bbs = blir ikke bedre. Vise frem bildene? Selvsagt, fyr løs :D Får ta meg en tur og titte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, det fortjener du! Bilen din er en klassiker, med helt rett utseende. Sort med gull bbs = blir ikke bedre. Vise frem bildene? Selvsagt, fyr løs :D Får ta meg en tur og titte :wink:

Takker for det. Ja da skal jeg få vist frem et par stk jeg,Ja du må komme å titte en tur vet du, jeg regner med jeg skal være der på fredag og søndag jeg, så da er det jo bare å sende på en melding om du har lyst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er numedalsrally, så har ett vindu mellom 11.00 og 12.00 som jeg har å komme meg inn i butikken hans på :lol:

Syns de kunne vært der, men hele teamet er jo i arbeid når det er rally vett;) Satser på at det er andre leverandører der, så jeg skal ta å prøvesitte litt stoler rundt omkring. Tror dog jeg ikke finner noen finere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...