Stramvaier Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Slenger ut noen bilder som ble tatt her om dagen i god været. Takker paparatzzi Bjørnar for gode bilder. hehe Sliter med å få lakt inn bilder her på bimmers får bare opp Error vær gang så blir bare en Facebook link, http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... =586670316
bunshi Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Herregud så nydelig Flytter opp til Gjøvik i løpet av sommern, og håper på å se denna da!
ingard Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Likte spesielt nr 3. Grom m3, med fine oppgraderinger
Stramvaier Posted June 18, 2008 Author Posted June 18, 2008 Takker for dette folkens. Har blitt utrolig fornøyd med den nå gitt. Begynner å bli som jeg har drømt om
Ole@Automote Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Tøff bil nesten som min bare svart har cecotto leppa liggende regner med å få den montert når jeg kommer hjem, den hører med.
Bjørnar_ Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Dæææven så mye jeg syns du skal ha røde striper og gule lykter OG chrome grill sterjebjørn andersen!
carlhaakon Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 får lyst på E30 selv når jeg ser bilen din ta noen interiør bilder da
Øystein E30 M3 Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Nydelig Savner M3en min hver gang jeg ser en keep ut the good work
Stramvaier Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 Takker for alle flotte ord. morsomt at folk liker bilen.. her er en link for dere som ikke er medlem på facebook. den viser alle bildene som ligger der http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... =586670316
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now