Stramvaier Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Hei jeg lurte på hvor du har bestilt fra dee røde sikkerhets beltene du hadde i bilen din på Lilestrøm messe dee orginale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg kjøpte dem på KOED. Men det er orginalebelter så de selges hos BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Siden jeg var og kikket på bilen din idag tenkte jeg at jeg kunne skrive her også. Har troa på at det blir ENDA bedre iår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Det er godt å høre;) JA det er en del som skjer denne vinteren også.. Akkurat nå er motoren ut igjen og motorrommet er pusset ned, mandag blir den sendt til lakk.. Tenkte å ta litt bilder i morgen så skal se om jeg får lakt ut litt etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Du må fortelle her hva som har skjedd med bilen iløpet av vinteren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da har jeg skrevet litt om hva som har skjedd i vinter ,, dette kan leses i denne tråden viewtopic.php?f=11&t=46961&p=1559026#p1559026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Sinnsyk fet M3 Her kommer et nytt bilde nå, har vært litt stille her i det siste så. men kommer et nytt bilde nå i hvertfall så. nå er bilen satt bort for vinteren så da kommer det til å skje litt med den fremover nå nye deler av masse snax er på vei inn. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nydelig bil Stramvaier! Var sikleobjekt på Arenum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 klar til rudskogen 22.-23. mai da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Ja er klar de datoene der men er forsatt litt usikker på om det blir rudskogen eller våler den helgen egentlig,,, Er forsatt i tenkefasen.. Er det ledig rom i sarpsborg enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 fin denne e30 m3 her gitt ... blandt landets fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Du får bli med til Arvika på RallycrossNorden da vettu Stramvaier. Der blir det show. Og vi har jo sikle objekt nr.1 med oss. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Eliot: Takker for det Maze: Hehe blir nok dårlig med Rallycross den helgen gitt, men en tur på Lyngås til høsten skal du ikke se borti fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå