Rayen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 ja...dette er vel det man kan kalde en perfekt E30 M3.. Den var Nydelig:D fine bilder og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ja bildene ble helt konge synes jeg. Neste søndag skal jeg til en proff fotograf så det blir skikkelig spennende å se åssen bilder han skal ta av den. gleder meg skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Dæææven så mye jeg syns du skal ha røde striper og gule lykter OG chrome grill sterjebjørn andersen! NEI.. Ikke noe røde striper og chrom grill. Men gule lykter er jeg med på... Hvor er bildene tatt? Mulig vi kan få filmet litt av bilen der på søndag. Har ihvertfall vurdert "utsikten" for en av "scenene", så får vi bare ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Drit pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Vurderer skikkelig gulelykter ass. tror kanskje det ville bli ganske så tøft med gule lykter ass Takk for det Andreas87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Tøff M3 det her! Eneste jeg har å sette fingeren på, er de museøre speilene Synes de org speilene er penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Den EVOIII splitteren, hvordan har du festet den? Og, når du bare har festet den sånn, peker den ikke litt oppover da og? Bilen er pen den, men motoren skulle hatt seg en puss for å få helheten, og hva er det du har i de kanalene på speila dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Motoren skulle hatt en puss??? tror ikke den kan få mere puss enn den har fått nå jeg, jeg har jo kostet på motoren 70k i vinter jo så tror ikke den kan bli serlig mye mere strøken gitt Larsen. når det gjelder splitteren så er den bare skrudd med treskruer og limt med sika. min peker så godt som rett ut. Når det gjelder speilene så er dem bare sånn som dem kom når jeg fikk dem fra E30m3shop. kanalene er tette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 blei stille nå Larsen. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 tror nok denne motoren er i sin beste stand i forhold til mange andre E30 M3 biler, den ser bra ut og høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 motoren har blitt påkostet 70k i vinter så det finnes nok ikke noe galt i den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 har bare sett bilder av den jeg, så jeg må få en titt på den en dag det blir fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Klar du skal få se på den vet du. har jo sett den flere ganger utvendig du da men ikke under panseret vel. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Det er EN grunn til att jeg liker e34 å e30 kaross dem er NYDELIGE sattan for en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå