Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Motoren skulle hatt en puss??? tror ikke den kan få mere puss enn den har fått nå jeg, jeg har jo kostet på motoren 70k i vinter jo så tror ikke den kan bli serlig mye mere strøken gitt Larsen.

70000? :o Fabriksny motor koster 80000 jo.. Hehe

MEN! Du har vel den råeste e30 m3'n her på forumet!

Kul farge og NYDELIGE felger.

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja man får kanskje en fabrik ny motor for den prisen ja, men da får man ikke de godisene som er inni motoren min nå. hehe;)

Vet ikke om det er den råeste men begynner å bli veldig fornøyd med bilen nå og synes den begynner å bli ganske så perfekt i mine egene øyne.

Hyggelig at du liker bilen og fargecomboen.

Skrevet
Det er EN grunn til att jeg liker e34 å e30 kaross :D dem er NYDELIGE ;) sattan for en bil :twisted:

Tusen takk for det Øystein. Ja både E34 og E30 er 2 stk lekre biler men må si at en utrolig strøken E28 også er meget lekkert. hehe. men Hyggelig du syntes bilen var flott. hehe

Skrevet

neida, sant det :) ett strøkent eksemplar av e28 er ikke å forakte det heller, men det er noe med baken på på e28 og e32 jeg ikke liker helt, klarer ikke sette fingeren på det, bare er slik liksom :)

kjenner du igjen bilen min forresten? den er fra en eller anna plassen rundt deg, kjøpt for ett år sia ca :)

Skrevet

Kan ikke si jeg drar kjennsel på den desverre men det kan hende det er fordi jeg bare har bodd på Gjøvik litt over 1 år nå så har sikkert ikke sett den nok til å kunne si jeg husker den. hehe

Skrevet

husker ikke navnet på fyren :) har kasta alt navnet hans sto på.. men den hadde 18 toms asa felger da jeg kjøpte den da, vist det sier noe :) sorry, OT .. bare lurte :)

Skrevet
husker ikke navnet på fyren :) har kasta alt navnet hans sto på.. men den hadde 18 toms asa felger da jeg kjøpte den da, vist det sier noe :) sorry, OT .. bare lurte :)

kan ikke huske jeg har sett denne, men pen bil var det :wink:

Skrevet

grattis med en sinnsykt pen e30 m3! 80000kr for en fabrikksny motor ja, men da er du jo tilbake til scratch;) har kvitteringer for rundt 150000kr på motoren min til nå, sugemotor.

Skrevet

Jo tusen takk for det Kristian. har du noe bilder av bilen din ell? send meg gjerne litt info om motoren din og bilder av bil, ville vært kult å kikket litt. hehe

send gjerne på mail;)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...