Ad|oS Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Det meste er mulig hvis man bare kjenner riktige folk
Ad|oS Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Det meste er mulig hvis man bare kjenner riktige folk
Rabies Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Denne faller sikkert ikke i smak hos alle (original polizei f.eks) men fy faen så gjennomført http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=1633
Ad|oS Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Haha, når man begynner å trekke deler i motorrommet med skinn må det ringe en bjelle om at man ikke er helt vel bevart Men ja, var gjennomført
Superbeetle Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Var jo utrolig gjennomført og kul da Dvs da jeg kom til midten av siden og såg bad-look panseret så begynte jeg å lure på om Rabies hadde klikket helt, men det kom seg jo igjen...
Rabies Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Var jo utrolig gjennomført og kul da Dvs da jeg kom til midten av siden og såg bad-look panseret så begynte jeg å lure på om Rabies hadde klikket helt Nei fyda Ikkeno bad-look. Men resultatet er jo rimelig sinnsykt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå