CAZ Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 hei Ikke fått noe bud nei . bare gi bud så skal jeg vurdere fortløpende . Framfangern har festene mener jeg ja, det fulgte med gøftelys som hadde stått på , men kan skjekke i romjula. Framfangern går for gi bortpris .... Er å treffe på 46428077 om det skal verra no spm ! Frakt kommer på 300 kr sånn ca , og betales av kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 kan ta fangeren uten tåkelys vist det er greit? hva er gibort pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 gi meg en pris så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 800 inklusiv frakt (gi bortpris) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 700 pluss frakt så e den din . er liten vits for meg å sitte igjen med grøftlysan vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 hmm ska se på det. må kjøpe meg skjermer okså. er grøftelysa hele da? med pære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CAZ Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Grøftelysa er ganske pene , ikke noe slitasje å si på dær . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå