BreitBau Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Var i ferd med å skrive det ja, at Haynes SELVFØLGELIG ønsker at man også bruke motorfestene i bakkant, da fremre løftepunkt alene sikkert egentlig ikke er nok til å holde motoren..
BreitBau Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Btw.. du må ta av spjeldet, eller gasswiren.. også løsne bensinslanger.. Ville vel kanskje løsnet de under bilen ved filteret..
Dirty Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 mange idiotiske løsninger her og en del gode da hvem gidder å ta ned forstillingen vis du ikke har bukk ? 1 løsn 2 motorfester 2 løsn ledningsnettet fra karrosserie kobl fra hjernen og på sikringbokssiden og 3 kobl ut de 2 kjøleveskeslangene som går til varmeapparatet som står i torpedoveggen 3 kobl fra 2 bensinslanger 4 kobl fra servoslange 5 skru ut 4 fester på girkasse 6 kobl fra clutch pumpa 7 skru av eksos 8 del mellomakslingen på mitten i ledde så er det letteste å ta av panseret vis det er en coupe , sedan panseret får man ekstra langt opp noe ikke coupe gjør så likegreit å ta det av tar jo bare 5 min jeg skrudde bare av alt i fronten siden jeg tok den ut alene, ta hang jeg den i taket og skudde bilen bak. og vips motoren er ute, så skudde jeg bare bilen inn igjen, når motoren skulle på plass sikkert glemt endel dill, men orka ikke sitte å tenke
A. Larsen Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 løsne nettet fra karosseriet. det er her jeg står fast nå, skal jeg ta med hele kabel gata og alt sammen?. Hvordan gjør jeg det lettest?
Dirty Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 tar med alt ja. veldig lett kobl fra hjernen og alt annet på sikringboks sia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå