Frode_E30 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Noen som har en slik OBX diff som selges på ebay til 395usd? Er det bare dritt eller? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 062173536&
Gjest Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Er det en relativ enkel jobb å bytte innmat til f.eks en kaaz diff? Lang leveringstid hos driftworks? Hvordan blir holdbarheten på diffen? (tenker da på e30 med "store huset")
Turbo-Tommy Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Frode_E30: Etter det jeg har lest, så er OBX ikke verdt pengene. De har hatt mye trøbbel med hobbymontering(barnearbeid??), og diffene har tatt kveld etter en uke etc. Bogen: Er vel ikke noe man kan gjøre om den største skrujobben man har gjort, er å skifte dekk. Man må vel shimse her og der og måle og styre med diverse.
Frode_E30 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Frode_E30: Etter det jeg har lest, så er OBX ikke verdt pengene. De har hatt mye trøbbel med hobbymontering(barnearbeid??), og diffene har tatt kveld etter en uke etc.Bogen: Er vel ikke noe man kan gjøre om den største skrujobben man har gjort, er å skifte dekk. Man må vel shimse her og der og måle og styre med diverse. Har en annen åpen diff jeg godt kunne tenkt meg å bygge om til OBX lsd bare for å prøve, er jo ikke rare kostnaden..
Turbo-Tommy Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Selvfølgelig, er jo bare å prøve. Men ikke tro at du får en superdiff ivertfall
Lex-Talionis Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Noen her som har prøvd den Kaaz diffen eller?
rel0ad Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Kaaz er rått, alle driftere bruker det så å si,
Lex-Talionis Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Okei Men noen her som faktisk har det? Som kan si noe om montering etc.
Mipplemuh Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Okei Men noen her som faktisk har det? Som kan si noe om montering etc. Bumpibump! Anyone? Ingen hersom har?
Frode_E30 Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Har funnet ut at helical differ, slik obx er er ubrukelige til drifting siden den flytter kraften til det hjulet som har minst grep.
R Andersen Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Kaaz er rått, alle driftere bruker det så å si, Veldig mange driftere bruker K-sport o.l. understell og bremser også, men det betyr ikke at jeg vil ikke ha det på min bil for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå